Ik ben van de week nog gebeld of ik mee wilde doen, maar heb huisarrets dus mag niet.. Ga jij wel kijken Marg? Zo ja kan ik dan met je meerijden? Me zadel is van me scooter gestolen dus kan niet met de scooter En fietsen ben ik te lui voor Haha
nou bij mij ging het heeeeeeeeeeeel slecht!!!!! Ze ging iedere x in de rem voor de kantine en was echt HEEEL erg gespannen waardoor ze de hele proef haar rug wegdrukte. ze is vaak wat gespannen maar zo erg als vandaag is het echt nog nooit geweest. wist gewoon niet wat ik er mee aan moest. resultaat....(ik schaam me gewoon, heb echt nog nooit zulke lagen punten gehad ) 136 en 134!!!!!!! wahahaa erg he!
Maar goed, we zijn weer een illusie armer en een ervaring rijker mn instructice was ook wezen kijken en ik heb morgen meteen maar les
"Paard meer gymnastiseren, houdt gehele proef haar rug vast." verder weet ik het niet want een clubgenoot had mn punten doorgebeld
Maar het is ook zo want ze had de hele proef spanning. Normaal kan ik haar bij wijze van spreken met dr neus tussen de knieen rijden maar dat ging vandaag niet op.Ze was echt HEEL heel strak in dr lijf wat je in de korte wendingen heel goed zag. dan drukte ze zich er helemaal uit. Ze ging zelf bokken met losrijden!!!! doet ze nooit