Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mik_beer schreef:Jeetje was me een dagje wel weer. Heb veel van het B springen gezien. Nog bokkers?? Behalve meiske16 en missboy *als ik 't goed heb* haha. Nog gefeli![]()
Ben net thuis, had 't ff koud. Nou ja, ik vond het wel een lekker dagje. Bij B paarden springen ging er af en toe wat mis, en het parcours was echt apart, was lang, en weinig foutloze. Daar moest een meidje springen die ik ken, met d'r nieuwe hengst, was 2e
En verder in het Z stond ook een erg apart parcours. Bijna niemand kwam foutloos door de driesprong heen, omdat er een steil, oxer, oxer sprong, maar die laatste stond een meter te ver/ruim... In het ZZ hebben ze van de laatste oxer wel een steil gemaakt, een beetje apart..
Shanna16 schreef:Ìk ben helemaal kapot (en Barbara ook) maar het was een zeer geslaagde dag!
Rollebol twee keer eerste met 166 en 171 (en nog een ijzer verloren voor mn 2e proef)
Boas heeft ook zijn allerlaatste Z2 proef gewonnen met 64%, dus voor mij kan het niet meer stuk.
Dus morgen nog even scheuren in de cross met die staatjes ophalen en dan is het af voor Boas en mij!