Starttijden Hippiade zaterdag 10 september?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Re: Starttijden Hippiade zaterdag 10 september?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 13:40

Heeft er iemand voor mij nog een startlijst van de Z2? Er staan nu alleen maar de uitslagen maar niet meer de startlijst en ik heb de mijne weg gegooid gisteren. Ik heb namelijk een heel aantal foto's en ik weet nu niet meer wie wie is. Ook staan net bij de Z2 de vaders van de paarden er niet meer bij, ook daar aan kon ik het nog herkennen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 14:08

Ik vond de muziek van de kür echt super leuk, lekker orgineel. Veel overgangen ook in de muziek, het paste allemaal precies!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 15:52

MissJ schreef:
Carola gefeliciteerd met de overwinning!
Wat een minimaal puntenverschil trouwens met de nummer 2.

Anouk, dat is toch weer mooi voor Oot, dat Carola gewonnen heeft.
JustMe zei gister al dat het een mooie kür was en dat de muziek schitterend op de figuren aansloot.
Zij noemde als voorbeeld de eenvoudige wissel.
Ofwel, jullie hebben indruk gemaakt!

Thanks! We zaten ook in het publiek en hebben dus volop kunnen genieten van het enthousiasme van de mensen. Heel leuk om te zien dat hij het intro "Freeze, I'm Ma Baker, put your hands in the air and gimme al your money" mensen de tekst kenden en met hun handen omhoog gingen zitten . Het leefde dus echt! Wij hadden de gehele kür kippenvel en hebben ademloos zitten kijken (ook van de spanning hoor )!