runningkawa schreef:steffiej schreef:
regeltjes zijn er om overtreden te wordenniet dan
Tijd dat er wat meer chip controle komt...
[/quote]
zou voor mij geen probleem zij.. want alles klopte bij de pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:steffiej schreef:
regeltjes zijn er om overtreden te wordenniet dan
Tijd dat er wat meer chip controle komt...
gekke_koei schreef:moet je lekker voor jezelf weten.
tuurlijk kan je het proberen, maar er zijn gewoon heel veel paarden die niet verder komen dan z2 en in het zz-l gewoon gigantisch op hun smoel gaan. dan zit je daar met een jong paard waar je alles uit hebt gereden. wat is dan de volgende stap... verkoop???
Needje schreef:De mijne kreeg met 3,5 net voor t eerst een zadel op z'n rug....
CGJ12 schreef:Needje schreef:De mijne kreeg met 3,5 net voor t eerst een zadel op z'n rug....
Dan kun je na een week gemiddeld wel zien hoe ver ie gaat schoppen.....
saarTj schreef:Daar ben ik het niet mee eens, een paard kan ook verandere in der loop van jaren.
Je kunt wel zeggen oh deze heeft de ambities voor de Z, hoeft niet te betekenen dat ie dat z word, misschien komt ie niet verder dan de M of word het paard sterker en beter dan kan ie zelfs hoger komen dan de Z.
CGJ12 schreef:Needje schreef:De mijne kreeg met 3,5 net voor t eerst een zadel op z'n rug....
Dan kun je na een week gemiddeld wel zien hoe ver ie gaat schoppen.....
Suzanne F. schreef:Ja en nee.
Sommige
paarden kunnen je echt verrassen hoor! Die blijken in het werk ineens super werkbaar en talent te hebben voor sluiten.
Pipo schreef:..........., en die nu 150 parcoursen
springen
, terwijl de hele club van handelaren en professionele ruiters er wekelijks op concours naar keken en zeiden: Mwah normaal dier.........
Arthurvos schreef:KarinvdM schreef:Ik vind een 5 jarige in het Z helemaal niet zo raar. Vaak zijn dat de betere ruiters met de betere paarden. Maar ach, het is ook nooit goed. Als een ruiter die meerdere paarden naar het Z gereden heeft in de L begint krijgt hij gezeik omdat hij alle prijzen voor de "amateurs" weg kaapt. Gaat hij versneld promoveren of direct Z starten, dan is hij een "tricker". Volgens mij is het gewoon jaloezie.