Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Ik denk dat je de helm bedoelt? Daar is iedereen aan gewend( i.p.v. de cap, zeker niet de hoed!)) omdat het een hele verbetering is. Comfort, uitstraling, pasvorm, en niet te vergeten veiligheid( alleen al door de sluiting).
Dat is dan ook een verbetering, dit jasje voldoet m.i. niet aan het kriterium verbetering.
Zeer slank snit, 1 vetrol en je band blijft erop steken. Kreukels die een rijjasje normaal niet heeft, uitstraling van een vrijetijdsjasje dat ik voor € 25 bij de C en A koop.
Er is geen enkele verbetering, alleen smaken verschillen en dus zullen sommigen dit jasje leuker vinden. Persoonlijk vind ik de bodywarmer met taillering veel sportiever staan. Dus als er toch iets anders kan worden gedragen op wedstrijden, zou ik voor de aloude bodywarmer gaan.
amondi schreef:Ik denk dat je de helm bedoelt? Daar is iedereen aan gewend( i.p.v. de cap, zeker niet de hoed!)) omdat het een hele verbetering is. Comfort, uitstraling, pasvorm, en niet te vergeten veiligheid( alleen al door de sluiting).
Dat is dan ook een verbetering, dit jasje voldoet m.i. niet aan het kriterium verbetering.
Fitzroy schreef:Overigens: calvinistisch betekent hardwerkendDat zul je wel niet bedoelen.
OemmiejO schreef:maar je zegt dat ie zo ademend is.. maar op de foto lijk je het erg warm te hebben..
astridastrid schreef:KarinvdM schreef:Een verandering is niet altijd een verbetering...
Typisch Nederlandse uitspraak. Het is en blijft een lekker calvinistisch land, haha. Een verandering, en het hele Nederlandse volk staat op z'n kop
.
En ach, aan een cap zijn we nu toch ook allemaal wel gewend, toch?
Anoukie schreef:Ik vind het een leuk jasje voor thuis, voor een fotosessie ofzo, ik zie mezelf er met de wedstrijden niet in rijden. Maar hij zal ongetwijfeld voordelen hebben t.o.v. het traditionele jasje. Als hij elastisch is, zal hij met springen bijv. wel prettiger zijn.
daantjuhhh schreef:En toch vind ik dat ze eens wat anders moeten bedenken als wedstrijdkleding.
Het is allemaal zo stijf en ouderwets.
Het gaat niet echt met de tijd mee.
Andere sporten zie je dat de kleding steeds aangepast word!
Jannekee schreef:Wel een geinig jasje, maar niet voor in de dressuurring! Het heeft idd niet veel van een rijjasje weg