(of weet iemand zo wat op te noemen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meiske16 schreef:Ijzerlo is kampioen L viertallen
knap!!
(me moeder was commandante daar)
en ze deden voor de eerste keer meesuper
Mik_beer schreef:Ik heb trouwens ook Ronancino zien springen. Ik baalde verschrikkelijk gister. Vriend van mij bij wie ik deed groomen moest dus met de jonge starten in het B, laatste keer B geloof ik. Eerste manche, super rondje! Tweede manche ook super. Was tie daarna onregelmatig. En dan heeft ie natuurlijk groot gelijk dat ie 'm op de trailer zet, verschrikkelijk jammer maar helaas!
Ronacino schreef:ej mik_beer heb jij mij zien springe hahah had je beter smorgens kunnen kijken voor vereninging was ik foutloos maar smiddags had ik op de muur een balk:( ging beetje knoerhard...Jammer genoeg met niks prijs want dresssuur voorselectie waren we allebei te gespannen voor de eerste keer dan maar winter seizoen erweer bij te proberen te komen in de L1 We waren gwoon allebei super de luxe gespanne:( heel erg jammer want anders had ik er nog wel bij kunnen rijden denk ik want wie in de prijzen vielen zat ik altijd bij maar jah jammer dan groetjes:)
Shanna16 schreef:Kim en ik hebben jou idd gezien. Wes, daar was jij ni bij want jij was toen bij JR kijken.
Erg zonde van die muur ja, maar je zag het aankomen. Moest je uit die dubbel springen, grond liep heel ietsje af en je kwam net te hard in. Zonde, maar een balkje heb je zo snel joh !
Ronacino schreef:[quote]jaah ik volgens mij...Of stond die niej in de b ring heb wel trailer van jullie gezien:) dacht ik stond beetje midden in geparkeerd;)maar groetj
Seahorses schreef:Ronacino schreef:jaah ik volgens mij...Of stond die niej in de b ring heb wel trailer van jullie gezien:) dacht ik stond beetje midden in geparkeerd;)maar groetjCitaat:
ja haha er was bijna geen plek meer toen moest ik daar staan!
enne onze hindernis stond idd in de B ring!