Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Ik had 154 puntjes vandaag, maar ik vond het best fijn gaan. Leny (euhm, de jury) vond het ook goed gaan, en vond het goed dat we hadden doorgezet toen hij vorig jaar een tijd slecht liep. Ze had niet gedacht dat we hem nog fatsoenlijk aan het lopen konden krijgen. Dat is natuurlijk leuk om te horen.
Kissytjuh schreef:Kylan schreef:Ik had 154 puntjes vandaag, maar ik vond het best fijn gaan. Leny (euhm, de jury) vond het ook goed gaan, en vond het goed dat we hadden doorgezet toen hij vorig jaar een tijd slecht liep. Ze had niet gedacht dat we hem nog fatsoenlijk aan het lopen konden krijgen. Dat is natuurlijk leuk om te horen.
Hoe heet die jury van dr achternaam? En in welke ring zat die?
Kylan schreef:Ik had 154 puntjes vandaag, maar ik vond het best fijn gaan. Leny (euhm, de jury) vond het ook goed gaan, en vond het goed dat we hadden doorgezet toen hij vorig jaar een tijd slecht liep. Ze had niet gedacht dat we hem nog fatsoenlijk aan het lopen konden krijgen. Dat is natuurlijk leuk om te horen.
Stefanie schreef:in die ring zat ik te schrijven
Kissytjuh schreef:Oja Regina ik had ook nog wel wat lolligs, we hadden zo pauze en toen gingen we even met de jury van ring 3 praten.. Toen hadden we het zo over de combinaties van de B: D/E
Jury: Ik heb niet zoveel winstpunten weg kunnen geven jullie dan/
Ik: nah best wel, alleen we hadden mar 1tje met aardig hoge punten
Jury: Jah ik ook, eentje met 166
Ik: Wie dan?
Jury: uhmm
Ik: Regina de boer met die grote bruine? (wist ff de naam van je paard niet meer)
Jury: Uhm ja dat was er
Ik: Ja die had bij ons ook 166 en was eerste
Jury: Jah bij ons ook, dat was ook degene die er boven uit stak en ook de enige die ECHT netjes en goed gereden had.. Blablablabla
Haha hij was wel te spreken over jeVond ik wel lollig, Maar wat ik al vroeg was je tevreden met je punten? Ik hoorde iets dat je de 1e proef beter vond gaan?
Nou ik hoor het wel
XxX Sharon