Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Loop nog te stralen ,hij ging echt heel lekker

. Uiteindelijk bleek er iemand te zijn die niet gestart had maar die haar protocol was wel ingevuld. Die hebben ze toen maar omgeruild met die van chic maar vreemd is het wel. Dat waren overigens 161 pnt. Het was wel erg fijn weer om te rijden en er was ook genoeg mogelijkheid om los te rijden in aparte zandbaantjes. Ik vind het wel een erg mooi concours, veel dingen zijn goed geregeld. Genoeg parkeerwachten in ieder geval (en aardig!!).
en vierde in het M2!!!

). Maar ja hij was daarvoor over zn zeik want iemand was zo slim met een stuiterend paard tussen de trailers los te gaan rijden, en dat paard ging aan de haal en kwam op hem af en hij ging dus hangen en rende los over het terrein
Zag er wel apart uit
Maar we hebben een jarige dus dat zat er niet in.
).
echt super ging het voor me gevoel
ginniej schreef:heej
ik was vandaag gestartecht super ging het voor me gevoel
m'n 1e proef 151 ik vond die het best gaan
m'n 2e proef 161 en ik was DERDE![]()
super blij
Daar hoorde ik namelijk meer mensen met zulke verschillen.
Verhaal van Franklin was zelf nog gekker, paard steigerde volgens mij niet eens en hij heeft al helemaal niet op zijn hoofd geslagen. Hij schopte het beestje alleen even aan toen die stopte op de sloot.
(dat gerag aan die scherpe bitten mogen ze van mij ook weleens wat aan doen als ze dan toch gaan lopen miepen
)
Ik ging om half zes van huis en was gisteravond om vijf voor helf elf terug

gomir schreef:
Vind je dat al een lange dag JamyIk ging om half zes van huis en was gisteravond om vijf voor helf elf terug
![]()
)
Soraya92 schreef:Alleen met Zikki een hele grote beker + lintje , met Shetan was ik te langzaam in de barrage , hij was een beetje ingekakt
Dan zou ik heel wat later weg zijn geweest en wsl ook nog eerder weer thuis

) reddytobias schreef:ginniej schreef:heej
ik was vandaag gestartecht super ging het voor me gevoel
m'n 1e proef 151 ik vond die het best gaan
m'n 2e proef 161 en ik was DERDE![]()
super blij
gefeliciteerd, weet je ook wie er 1e was geworden?

Welke klasse was dat dan?
Ik ga vaak mee op wedstrijd maar dat is gewoon bij ons in Heiloo, dus dat duurt niet de hele dag
Maar ja het scheelt ook wel dat ik super erge hoofdpijn had. Maar was evengoed wel leuk, hele dag paardjes kijken is natuurlijk nooit erg
Maar vond het echt jammer dat ik niet naar pony's kon vandaag!