Oefenwedstrijd in Oenkerk (Friesland) 16 juli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pipsel

Re: Oefenwedstrijd in Oenkerk (Friesland) 16 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:33

Jip dat zijn wij.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:26

Haha... ik ben écht blij dat ik niet de eningste was die jullie erover moesten jagen..... Ik baalde zo dat Harol weer zó eigenwijs was...

Maar ik heb verder niet echt op die naamkaartjes gelet hoor .... En nu ga ik even de foto's van Peerke bekijken

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:31

Haha.... echt mooie foto's..... Iedereen daar in't forum over je hoofdstel .... Ik vind'm ook súpermooi

Hadden jullie trouwens nog een prijs?..

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 23:18

Spekky schreef:
Haha.... echt mooie foto's..... Iedereen daar in't forum over je hoofdstel .... Ik vind'm ook súpermooi

Hadden jullie trouwens nog een prijs?..

Thanx! Er waren 3 prijzen en de 3e prijs had 4 strafpunten en 67 stijlpnt en wij hadden 4 strafpnt en 62 stijlpunten. Dus ik zat daar wel redelijk bij in de buurt.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:15

Aaaahhh... jij ook net naast de prijs.... Echt zonde, maar wel super gesprongen......

En hoge stijlpunten ... [ik had 36 *maja, had maar met moeite 2 hindernissen gesprongen ]

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 17:15

Ach, maar die stijlpunten moet je met een korreltje zout nemen hoor! Die man die jureerde is wel een officieel dressuurjurylid, maar volgens mij niet voor springen. We hadden namelijk een jurylid voor het springen, belt ie een paar dagen vantevoren af! Dus toen kon gelukkig deze meneer nog, das een leraar van de praktijkschool. Dus ach, hij jureerde volgens mij niet zo officieel. Maar dat geeft niet, we waren allang blij dat we iemand hadden!!

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:16

Naja.. maakt ook niks uit... Volgende keer spring ik gewoon BB ofzo.... Of ik neem mn andere pony mee

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:18

Ha ha ja dat kan natuurlijk ook!! (andere pony) Ach het gaat om de lol! En dat hebben we gehad! Weet niet of jullie die Fries nog hebben zien springen? Pfff moeilijk zijn ze hoor! Maar goed ze heeft goed meegezocht naar de sleutels die kwijt waren!! (en dat terwijl ik haar al kon vertellen dat je op zich best zacht neerkomt in de springtuin....)

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:20

Mooi dat het geslaagd was!! Heb nog ff aan jullie gedacht hoor ..kreeg opeens vrij van het werk dus had zoiets van had wel mee willen springen. Maar goed, moet al erg veel weg de komende tijd en pa heeft het erg druk..dus gaat niet helaas.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:17

Misschien als ze weer eens zo'n opdracht moeten doen

Maar was dat meisje met die Fries gevallen dan in de ring?.... Ik vond het iig al knap dat ze het ging proberen met dat dier....

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:17

Tja ze was al met de dressuur gevallen.. Omdat ie niet in galop wilde (denk ik) en na veel aandrijven gleed ie uit waardoor ze niet meer zo stevig zat..

Met springen is ze er twee keer afgevallen.. Maarja wat wil je met een 5 jaar oude fries die alles eng vind! Maar wel hardstikke tof dat ze het deed, ze had nog nooit met hem gesprongen (geloof ik) en het is niet haar eigen paard! Dus vind het super knap van haar! Doe het haar niet na!!

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 13:18

Jaaaa precies... Ik vond het ook superknap dat ze het aandurfde... En ik heb het inderdaad ook gezien toen ze onderuit ging bij de dressuur.....

Echt goed dat ze dan gewoon doorzet... Ik had het niet eens geprobeerd

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:55

Sooow ik heb dit hier helemaal gemist! Maja.. ik wilde er nog even aan toevoegen dat ook ik het een geslaagde dag vond ondanks de vrouw in het rode jasje en de stress die op sommige momenten bij mij de kop opstak! (Ik was de voorzitter van de organisatie ) En dat meisje die tot maar liefst drie keer toe gevallen was: wie gaat er dan ook op een Fries op gras rijden MET ijzers en ZONDER kalkoenen aka proppen??? Ja dat snapte ik niet helemaal ... Maar goed verder was het top