Iemand naar Breukelen 11 & 18 juni?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Re: Iemand naar Breukelen 11 & 18 juni?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 19:09

Ik ben heel tevreden over mn debuut (aangezien ik bijna niet had gereden deze week)

Ik had 2x 158, me 1e proef ging veel beter maarach.. Ik was ook nog 4e (1e proef) en 2e en een deken gewonnen Haha!

Verslagje komt eraan Knipoog

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 19:14

Citaat:
Ik ben heel tevreden over mn debuut (aangezien ik bijna niet had gereden deze week)

Ik had 2x 158, me 1e proef ging veel beter maarach.. Ik was ook nog 4e (1e proef) en 2e en een deken gewonnen Haha!

Verslagje komt eraan

Reed jij op een Fries? Dan heb ik bij jouw 2e proef geschreven. Je had wel goed gereden, er waren maar weinig combinaties met een winstpunt.

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 19:16

Jits schreef:
Citaat:

Verslagje komt eraan

Reed jij op een Fries? Dan heb ik bij jouw 2e proef geschreven. Je had wel goed gereden, er waren maar weinig combinaties met een winstpunt.

Ja inderdaad heel weinig.. ik geloof maar 3 winstpunten.. Terwijl er in die andere L-1 ringen juist heel veel waren gegeven Verward Ja ik was dat op die fries.. Reed jij ook toen?

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 19:23

Citaat:
Reed jij ook toen?

Nee, ik was schrijfster bij de jury (in ring 10). Ik geloof dat de jury waar ik bij geschreven heb en de jury van ring 9 wel op één lijn lagen qua punten. Er was ook gewoon niet goed gereden, veel onregelmatige paarden ook. Misschien dat die andere twee L1 ringen gewoon betere deelnemers hadden (er waren toch 4 L1 ringen?).

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 19:37

Jits schreef:
Citaat:
Reed jij ook toen?

Nee, ik was schrijfster bij de jury (in ring 10). Ik geloof dat de jury waar ik bij geschreven heb en de jury van ring 9 wel op één lijn lagen qua punten. Er was ook gewoon niet goed gereden, veel onregelmatige paarden ook. Misschien dat die andere twee L1 ringen gewoon betere deelnemers hadden (er waren toch 4 L1 ringen?).

Ja klopt..
Ik had wel een beetje het gevoel dat de gunterstijners werden voorgetrokken bij sommige jury's Bloos Of t was toeval Tong uitsteken

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 21:10

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:33

Citaat:
Ja klopt..
Ik had wel een beetje het gevoel dat de gunterstijners werden voorgetrokken bij sommige jury's Bloos Of t was toeval Tong uitsteken

Geen idee, de jury waar ik bij geschreven heb keek in ieder geval niet naar de vereniging waarvan de ruiter lid was.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:07

gewoonIsa schreef:
Citaat:
Ja de eerste was hoog gejureerd, de tweede proef bij mij laag, want die ging VEEL beter dan die eerste! Ik had alleen bij de eerste proef een prijs :S Btje vaag, ze moeten 7 prijzen geven

Dacht ik al, een stalgenoot was in de eerste proef 1e met 190 punten!!! Aso hè? Ben jij verder ook zo blij met je punten?? Ik bedoel het is een behoorlijk deelnemersaantal en misschien mogen we wel door? Daar ging ik niet voor, maar het zou wel erg leuk zijn...

Reden jullie toch ook L2? De 1e proef is hoog gejureerd. Mieke Winkel was daar de jury en die geeft altijd hoge cijfers. Zelf had ik in de L2 bij mijn 1e proef 162 en de 2e proef 158.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 00:01

Gefeliciteerd Daan!
En de rest natuurlijk!!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:33

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:19

Ik heb ook weer gereden, ging helaas niet zo best, Guntersteiners worden niet voorgetrokken hoor Haha! En bovendien hoorde ik dat meer Guntersteiners vrij lage punten hadden.

Weet iemand wie de fotograaf was? Bij mijn eerste proef zijn ook foto's gemaakt en ik ben eigenlijk wel benieuwd.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:00

http://www.hansfeijth.nl
Ik kreeg na mijn proef een briefje mee met fotonrs. en heb daarna mijn foto's kunnen bekijken. Foto's van deze wedstrijd staan volgens mij niet op de site.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:49

Ik was benieuwd naar de uitslagen maar de site van gunterstein ligt eruit.
Ze waren trouwen sniet erg snel bij de patatkraam... We stonden een kwartier te wachten.. Ze stonden met iedereen hele gesprekken te voeren en heel uitgebreid de hamburgers klaar te maken.. Niet echt handig als je haast hebt. Schijnheilig Tong uitsteken

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:54

Javelin schreef:
Ik kreeg na mijn proef een briefje mee met fotonrs. en heb daarna mijn foto's kunnen bekijken. Foto's van deze wedstrijd staan volgens mij niet op de site.

Ik heb gefotografeerd (B, L en M dressuur), samen met Hans (Z dressuur en een aantal starts van het springen). De foto's komen niet op de website te staan, maar als je fotonummers hebt van de proef (geschreven op een bon), kan je deze met een mail met daarin de nummers en het evenement (Breukelen, 18 juni) misschien nog wel bekijken. Eigenlijk is het het natuurlijk het makkelijkst als je ze gewoon op het evenement zelf bekijkt, maar probeer het anders even met een mailtje naar Hans via www.h2f.nl

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:56

Uitslagen staan inmiddels online.. Ja

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:16

gera schreef:
Javelin schreef:

Ik heb gefotografeerd (B, L en M dressuur), samen met Hans (Z dressuur en een aantal starts van het springen). De foto's komen niet op de website te staan, maar als je fotonummers hebt van de proef (geschreven op een bon), kan je deze met een mail met daarin de nummers en het evenement (Breukelen, 18 juni) misschien nog wel bekijken. Eigenlijk is het het natuurlijk het makkelijkst als je ze gewoon op het evenement zelf bekijkt, maar probeer het anders even met een mailtje naar Hans via www.h2f.nl

Hoezo komen de foto's niet op de site? Dat vind ik altijd zo leuk, om de foto;s rustig van iedereen te bekijken

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:10

Mijn idee. Ik heb nu een briefje met fotonrs. maar heb natuurlijk geen idee welke foto bij welk nr. hoort. Zal wel makkelijk zijn, mocht ik nog een foto willen bestellen dan zou het toch wel handig zijn als ik wist om welke foto het ging.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:12

Javelin schreef:
Mijn idee. Ik heb nu een briefje met fotonrs. maar heb natuurlijk geen idee welke foto bij welk nr. hoort. Zal wel makkelijk zijn, mocht ik nog een foto willen bestellen dan zou het toch wel handig zijn als ik wist om welke foto het ging.

Dat begrijp ik en dat kan denk ik wel geregeld worden. Hans kan je misschien wel thumbnails sturen van de foto's (verkleinde versies, verminderde kwaliteit). Maar neem daarvoor even contact op met Hans. Hij zal overigens waarschijnlijk voor zaterdag niet reageren... we zitten nu namelijk in Almelo Bloos

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:23

Melanie15 schreef:
Hoezo komen de foto's niet op de site? Dat vind ik altijd zo leuk, om de foto;s rustig van iedereen te bekijken

Natuurlijk is het erg leuk om de foto's te bekijken, vooral om een impressie te krijgen van een wedstrijd. Aan het online plaatsen van foto's zit echter veel tijd vast. De meeste mensen weten dat foto's van Hans op wedstrijden altijd te bekijken zijn en ook direct af te drukken. Daar wordt dan ook voornamelijk gebruik van gemaakt. Bovendien, wat is er leuker dan meteen de foto's van je proef te kunnen bekijken wanneer je net van je paard bent gestapt?

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 15:32

gera schreef:
Melanie15 schreef:

Natuurlijk is het erg leuk om de foto's te bekijken, vooral om een impressie te krijgen van een wedstrijd. Aan het online plaatsen van foto's zit echter veel tijd vast. De meeste mensen weten dat foto's van Hans op wedstrijden altijd te bekijken zijn en ook direct af te drukken. Daar wordt dan ook voornamelijk gebruik van gemaakt. Bovendien, wat is er leuker dan meteen de foto's van je proef te kunnen bekijken wanneer je net van je paard bent gestapt?

Maar het is ook leuk om foto's van andere mensen die je kent te bekijken, ook al was je niet op de wedstrijd. Maar is dit Hans zijn baan of heeft hij nog een andere? In dit geval kan ik begrijpen dat hij er geen tijd voor heeft

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:06

gera schreef:
Javelin schreef:

Dat begrijp ik en dat kan denk ik wel geregeld worden. Hans kan je misschien wel thumbnails sturen van de foto's (verkleinde versies, verminderde kwaliteit). Maar neem daarvoor even contact op met Hans. Hij zal overigens waarschijnlijk voor zaterdag niet reageren... we zitten nu namelijk in Almelo Bloos

Zal binnenkort zeker even een mailtje sturen naar Hans. Zaterdag heb ik gewoon 1 van de 8 foto's uitgekozen. Echt makkelijk was het niet want de keus was moeilijk. Nadat ik thuis kwam dacht ik bij mij zelf waarom heb ik ook niet die andere foto genomen......