Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
idje schreef:Daarbij willen sommige Barokrassen nogwel eens onregelmatig draven.
laurae schreef:Je koopt een ras als een lipizzaner, fries, andalusier enz OMDAT hij een barokke uitstraling en bouw heeft met de geschiedenis die daar bij hoort. De beperkingen die daarbij komen voor de sport ken je.
idje schreef:Daarbij willen sommige Barokrassen nogwel eens onregelmatig draven.
missmuts schreef:Ik begreep dat je het over bepaalde rassen had, ik ook
Ik blijf erbij: de dingen die jij ziet bij demonstraties zie ik ook. Ik wijt dat aan de ruiters en niet aan het ras.
idje schreef:@Barcelano, we kunnen natuurlijk ook iedereen zijn lol gunnen, op welk niveau en op wat voor soort paard dan ook.
En misschien een beetje bewondering opbrengen voor de gene die met een "ander" paard binnen zijn mogelijkheden goed presteert.
Misschien zelfs genieten van de speciale gaven van elk type.
(Maar nu ben ik natuurlijk ongelofelijk , als ik niet zo grijs was tenminste)
Femmes86 schreef:en wat betreft de jury's......de gene die denkt dat er geen friezenhaat onder de jury's bestaat heeft duidelijk nog nooit een fries gereden...mijn instructrice vind ze zelfs over het algemeen helemaal niks
![]()