ik hoop dat dees t zo doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle77 schreef:He Shanna, dan heb ik jou ook gezien haha! Een vriendin ging foto's maken van je middendraf! "mijn paard" was op dat moment ook op het veld, met zn eigenaresse, ik moest later.
Mijn jas wordt toch echt aubergine genoemd, maar tis maar net hoe je er naar kijkt haha heb een kledingset die ik echt groen vind en mijn moeder bruin (van meerdere mensen zijn de meningen verdeeld haha)
ShannaY schreef:Michelle77 schreef:He Shanna, dan heb ik jou ook gezien haha! Een vriendin ging foto's maken van je middendraf! "mijn paard" was op dat moment ook op het veld, met zn eigenaresse, ik moest later.
Mijn jas wordt toch echt aubergine genoemd, maar tis maar net hoe je er naar kijkt haha heb een kledingset die ik echt groen vind en mijn moeder bruin (van meerdere mensen zijn de meningen verdeeld haha)
Ja klopt haha, maar die waren niet helemaal gelukt hihi.. Die grote vos dan dus toch jou vos.. de eigenaresse was iets ouder al is het niet? Ik vond het allemaal wel heel spannend haha.. ben je 16 mei ook van de partij?
ShannaY schreef:Nou streng vind ik in de B zijn de steeds meer geworden, tegenwoordig moet je paard in de B perfect op alle lijntjes lopen, terwijl het vroeger nog normaal was als hij met zijn hoofd in de lucht loopt.
ShannaY schreef:Je valt me nu een beetje aan alsof ik niet wil toegeven als ik slecht rij!