2 en 3 april Amersfoort! (+kür)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prakkie

Re: 2 en 3 april Amersfoort! (+kür)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:11

Zei ook niet dat je een dom penny-meisje was, Barbara_M, maar lijkt me wel dat school voorgaat...

Verdre ben ik tevreden over mijn punten, ken verder de Heer Groen niet, maar ben het niet helemaal met hem eens over de volgorde van plaatsing.
Maar ja, hij is de jury en ik niet Knipoog

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 11:44

Ben wel van plan iets van mn toekomst te gaan maken hoor. Maar bij mij komt school toch op de 3e/4e plaats (of lager).
Ik wil gewoon iets doen wat me interesseerd, en waarvan ik weet dat ik daar geschikt voor ben.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:16

Suzanne F. schreef:
Is dat niet Reiki?

Tja, dat krijg je als je de paarden belangrijker vind dan je opleiding...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:21

Nee hoor, ik heb mn VWO-diploma. Maar heb wel een taalkundigprobleempje. Maar daar zijn er veel meer van in Nederland. Dislectie is erg vervelend. Heeft absoluut niks te maken dat ik paarden belangrijker vind ofzo. Ben intelligent genoeg Bloos

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:02

Barbara_m schreef:
Nee hoor, ik heb mn VWO-diploma. Maar heb wel een taalkundigprobleempje. Maar daar zijn er veel meer van in Nederland. Dislectie is erg vervelend. Heeft absoluut niks te maken dat ik paarden belangrijker vind ofzo. Ben intelligent genoeg Bloos

Dat zal ook niemand zeggen, maar vindt het eerlijk gezged wel een beetje slordig staan als je niet weet welke opleiding je doet of hoe je dat schrijft.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 15:23

Dat mag.