Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeaB schreef:Maar Barbara_m als je weet dat Elisa er zo kapot van is en het niet in de publiciteit wil, waarom zet je het dan hier op bokt.nl?
CGJ12 schreef:GeaB schreef:Maar Barbara_m als je weet dat Elisa er zo kapot van is en het niet in de publiciteit wil, waarom zet je het dan hier op bokt.nl?
GeaB schreef:Maar Barbara_m als je weet dat Elisa er zo kapot van is en het niet in de publiciteit wil, waarom zet je het dan hier op bokt.nl?
Yuri schreef:jeetje zeg gaan jullie nu allemaal op barabra lopen zeiken... Hoe kinderachtig en zielig kun je zijn
Tyrza schreef:Ik snap uberhaupt niet waarom men zijn energie hier zo in wil steken...
elibeest schreef:t valt wel op dat jullie Barbara overal lopen af te zeiken....
GeaB schreef:Maar Barbara_m als je weet dat Elisa er zo kapot van is en het
niet in de publiciteit wil, waarom zet je het dan hier op bokt.nl?
chalotje schreef:Misschien was het wel een of andere wraakactie op Elisa; ze zegt wel dat ze zo'n goede vriendin is, maar ondertussen.....
_Romana_ schreef:Jonge jonge wat een kinderachtige mensen zitten hier tussen zeg..
Wat maakt t verder uit of ze geld heeft of niet, lekker belangrijk allemaal, haar verdriet wordt er niet minder om.. Om over dat soort dingen nou zo lang te lopen door zagen, net zoals dat tegen barbara zeggen denk ik ook zoek een leven ofzo
CarolienS schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens, wat een gezeik!
Barbara_m schreef:GeaB schreef:Maar Barbara_m als je weet dat Elisa er zo kapot van is en het
niet in de publiciteit wil, waarom zet je het dan hier op bokt.nl?
Voor de zoveelste keer het was vooral NIET bedoeld om jullie te vermaken, heb wel wat beters te doen! Maar meer voor steunbetuigingen tegenover Lies.