Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
QuijoSavan schreef:Vind het hele RaboBank Talentenplan bagger...
De rijken worden nog rijker en de armen nog amer.... Toch?
Magique schreef:Weet iemand eigenlijk al wat het nut nou is van die Future test![]()
Kan Marlies een les van Anky winnen of iets dergelijks
Nee, dan kunnen ze kijken bij wie ze het beste kunnen trainen voor de pi/pa.... Aimee schreef::D Nee, dan kunnen ze kijken bij wie ze het beste kunnen trainen voor de pi/pa....
Aimee schreef:Welke trainer het meest geschikt is voor de overstap van LT naar ZT, met name m.b.t. de pi/pa. Met een paard dat ze dus al hebben....
Zou je niet verwachten hè, als je ziet bij wie ze trainen....
ik voel me een dressuurpenny nu, al zou het in de werkelijkheid echt wel lachen zijn denk ik
!
Mooie droom toch en voor de pi/pa gewoon even naar Rien, die schijnt er wel raad mee te weten.... Aimee schreef::+ Mooie droom toch en voor de pi/pa gewoon even naar Rien, die schijnt er wel raad mee te weten....
Aimee schreef:Daarom rest mij eigenlijk de vraag waarom Dominique niet mee doet...
lachwekkend!!!
Aimee schreef:Dat had ik wel gezien hoor Magiki, ik bedoelde dat de dames voor de rest van hun training naar een ander gaan en dat doet Rien niet....
[Edit] In ieder geval niet naar diegene
Aimee schreef:Ik schreef dan ook:
voor de pi/pa ga je naar Rien....
Overigens beweert Sven hetzelfde en daar is iedereen het toch ook niet helemaal mee eens....
Wouter24 schreef:Aimee schreef:Ik schreef dan ook:
voor de pi/pa
ga je naar Rien....
Kan die ook ezels laten piaffen? Volgens Sjef zijn eigen woorden kan hij dat wel