Margo schreef:Ja die winnende kur was erg mooi!! vooral het paard haha.. vond de drafmuziek alleen persoonlijk een beetje teveel geboenk... maar das meer persoonlijk... alles bij elkaar was een prachtig plaatje!
en XXL idd wat een paard! alleen de galop vond ik nogal tegenvallen in tegenstelling tot de draf.. schrok me dood toen die aangalloppeerde...
maar dat zal nog wel bijtrekken hoop ik maar wat een paard zeg! en hij doet zeker zijn naam eer aan...
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik hou juist van zulke stoere muziek. Ik vond die andere 2 küren ook helemaal in het niet vallen qua muziek.
Overigens vond ik dat bij de meeste küren op verschillende niveau's er niets werd geaccentueerd. Bij de GP zaterdag viel me dat al op. Er werd gewoon een stuk muziek aangezet en daar werd op gereden, wanneer er uitgestrekte draf kwam, veranderde er niets aan de muziek. Bij Sander zijn kür werd iedere oefening benadrukt, wanneer hij een zijgang inzette en bij de uitgestrekte gangen. En Sander reed echt super nauwkeurig, zo mooi! Er wordt als het ware steeds spanning opgebouwd en afgebouwd door de muziek, waardoor je als kijker ook geboeid bleef. Bij de meeste küren merkte ik dat we onbewust na een paar oefeningen al weer met elkaar aan het praten waren, omdat het je aandacht gewoon niet vasthield.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik XXL niet heb zien galopperen! Ik heb maar een heel klein stukje gezien, met name bij het losrijden, omdat wij toen naar Sander waren gegaan.