Kleur cap (nieuwe GPA)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:22

Ilindra schreef:
Ja, zo mooi vind ik hem.
Als ik hem zou kopen zou ik daar niet mee laten zien dat ik geld heb, zoals jij zegt, maar laten zien dat ik dit jaar niet op vakantie ga Knipoog

Oke dan mag het Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:29

Gelukkig maar Haha!
Dacht al dat ik een poll moest gaan maken om aan de Bokkers te vragen waar ik mijn geld aan uit mag uitgeven:
1: Pikeur cap
2: Minolta Dynax D7
3: Bruin Daaleman zadel (staat eigenlijk pas voor volgend jaar op de lijst als Usti wat meer uitgezwaard is Haha! )

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:33

Wat er op dit moment nodig is Bloos+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:36

Zoals de zaken nu staan wordt het optie 2 Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:40

Lia, ik ben idd van mening dat je de Bokkers maar moet laten beslissen wat je wel en niet mag kopen... Je moet er toch niet aan denken een Bokt-onverantwoorde keuze te maken.
Daar moet je dan wel mee leren leven hoor en dat is niet zo makkelijk....

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:54

Lia hoeft ook niet persé op vakantie; die woont al op het mooiste plekje van Nederland zo'n beetje Knipoog

Iedereen mag van mij zijn geld uitgeven waaraan ie zelf wil, al zet ik bij mensen met glitterhoeflak wel mijn vraagtekens over hun geestelijke gesteldheid.Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:05

annegti schreef:
:)* Lia hoeft ook niet persé op vakantie; die woont al op het mooiste plekje van Nederland zo'n beetje Knipoog

Iedereen mag van mij zijn geld uitgeven waaraan ie zelf wil, al zet ik bij mensen met glitterhoeflak wel mijn vraagtekens over hun geestelijke gesteldheid.Haha!

Dat ene topic ja, met die glitterlak
Wat een onzin is dat

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:00

POLL POLL POLL *LOL*

Ik kies voor optie 4: jury's omkopen met dat geld zodat je met de Pikeur cap kunt starten Tong uitsteken

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:21

Ilindra schreef:
Het is een artikel waar je de rest van je leven mee kan doen mits je er zuinig op bent.

Ik zou het toch wel erg zonde vinden als je een keer flink van je paard valt met zo'n cap, want dan doe je er niet zo lang mee en kun je hem vervangen!

Of is dat met dit model niet zo en istie val proof?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:11

Samsam schreef:
Ik zou het toch wel erg zonde vinden als je een keer flink van je paard valt met zo'n cap, want dan doe je er niet zo lang mee en kun je hem vervangen!

Of is dat met dit model niet zo en istie val proof?

Voor dat geld, moet hij voor minsten van beton zijn, en een houdbaarsheid datum hebben tot in de eeuwigheid ! Gaat hem niet lukken denk ik na een flinke val ! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:16

Eigenlijk was ik van plan gewoon te blijven zitten Schijnheilig
Voor de "frisse jonge paarden dagen" heb ik dan nog m'n Arcus achter de hand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:37

Ilindra schreef:
Voor de "frisse jonge paarden dagen" heb ik dan nog m'n Arcus achter de hand
3

Waar koop je hem nou eigenlijk precies voor, voor de echte veiligheid, of de mooi? Als jij op de je jonge paarden een andere cap op zet, dan lijkt het mij niet dat de veiligheid van de cap voor jou hoofd, priotiteit nummer 1 is voor jou. Want je zou het wel zonde vinden als je valt. Wat is dan nu het verschil tussen die van 300 en 1400 ? Het kleurtje.., en met model een beetje, daar blijft het dan ook echt bij !

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:53

Fitzroy schreef:
POLL POLL POLL *LOL*

Ik kies voor optie 4: jury's omkopen met dat geld zodat je met de Pikeur cap kunt starten Tong uitsteken

dan heeft ze dat geld twee keer nodig, 1 keer om die cap te kopen en nog een keer om de jury om te kopen Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:54

Tjee,... half Bokt over de zeik omdat Lia ipv vakantie een cap koopt die ze mooi vind Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:05

ShannaY schreef:

Waar koop je hem nou eigenlijk precies voor, voor de echte veiligheid, of de mooi?

Voor de mooi en het draagcomfort Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:06

Ilindra schreef:
Voor de mooi en het draagcomfort Haha!

Jij bent ECHT niet te stoppen, krijgen we dan wel een mooie foto als hij daar eindelijk op je hoofd is aangekomen *LOL*

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:06

Ethelate schreef:
Tjee,... half Bokt over de zeik omdat Lia ipv vakantie een cap koopt die ze mooi vind Clown

Over de zeik valt wel mee, ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd, om zoveel geld uit te geven aan een cap. Lachen Dan koop ik liever een camera of zadel. Maar dat moet ze zelf weten!! Wat ik me altijd nog afvraag.. was de prijs geen spelfoutje Clown ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:11

Ilindra"]
Zoals de zaken nu staan wordt het optie 2 Haha!
[/quote]

[quote="Tulandro schreef:
Dan koop ik liever een camera of zadel. Maar dat moet ze zelf weten

Optie 2 is de camera, dus iedereen kan wer rustig ademhalen.
Mocht het toch nog optie 1 worden zal ik jullie op de hoogte stellen Haha!

Nooit gedacht dat een vraag over een cap tot 5 pagina's zou leiden Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:14

Lia, al kocht je er een om de hele wereld te laten weten hoe breed je het kunt laten hangen, mijn zegen heb je Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:22

Jeetje, wat een gemauw zeg. De een koopt een collectie Ralph Lauren kleding, en de ander een cap van 1300 euro.

What's the problem? Verward:?:?:?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:30

Pipo schreef:
What's the problem? Verward:?:?:?

Het "steek je kop niet boven het Nederlandse maaiveld" syndroom, en al helemaal niet als je er een nieuwe GPA op hebt gezet Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:34

Ik wilde dat ik het geld had om dat ding te kopen Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:35

Ilindra schreef:
Het "steek je kop niet boven het Nederlandse maaiveld" syndroom, en al helemaal niet als je er een nieuwe GPA op hebt gezet Tong uitsteken

En ik wil er zeker weten een grote foto van zien, als je hem op hebt Haha! Ik zou trouwens het daaleman zadel nog even uitstellen, met zo'n jong paardje weet je nooit hoe ver ze nog uitdijen..

RodaniaJaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:44

In de dressuur is het verplicht een veiligheidshelm te dragen in de kleur zwart of donkerblauw! staat in de regelementen Schijnheilig Schijnheilig dusja boeie en casco heeft ook mooie caps hoor zijn ook wel een stuk goedkoper en goedgekeurd en ze gaan lang mee. Bloos! ik heb er al 1tje 5 jaar Bloos Bloos en ik heb hem elke keer op als ik aant rijden ben!! dus waarom zoveel geld... denk je nu echt dat zo'n ding niet uitelkaar kan als je van je knol afvalt... het kan namelijk altijd!!!!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 21:36

Ilindra schreef:

Dan is het probleem opgelost, gewoon zonder cap Knipoog staat nog beter ook.