Ilindra schreef:Ja, zo mooi vind ik hem.
Als ik hem zou kopen zou ik daar niet mee laten zien dat ik geld heb, zoals jij zegt, maar laten zien dat ik dit jaar niet op vakantie ga
Oke dan mag het

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annegti schreef::)* Lia hoeft ook niet persé op vakantie; die woont al op het mooiste plekje van Nederland zo'n beetje![]()
Iedereen mag van mij zijn geld uitgeven waaraan ie zelf wil, al zet ik bij mensen met glitterhoeflak wel mijn vraagtekens over hun geestelijke gesteldheid.
Ilindra schreef:Het is een artikel waar je de rest van je leven mee kan doen mits je er zuinig op bent.
Samsam schreef:Ik zou het toch wel erg zonde vinden als je een keer flink van je paard valt met zo'n cap, want dan doe je er niet zo lang mee en kun je hem vervangen!
Of is dat met dit model niet zo en istie val proof?
Ilindra schreef:3Eigenlijk was ik van plan gewoon te blijven zitten![]()
Voor de "frisse jonge paarden dagen" heb ik dan nog m'n Arcus achter de hand
Ethelate schreef:Tjee,... half Bokt over de zeik omdat Lia ipv vakantie een cap koopt die ze mooi vind
Ilindra"]
Zoals de zaken nu staan wordt het optie 2
[/quote]
[quote="Tulandro schreef:Dan koop ik liever een camera of zadel. Maar dat moet ze zelf weten
Ilindra schreef:Het "steek je kop niet boven het Nederlandse maaiveld" syndroom, en al helemaal niet als je er een nieuwe GPA op hebt gezet