Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rosalie123 schreef:Wat ik nog wel even wou zeggen, is dat jullie niet weten hoeveel werk ze er wel niet van hebben!
Mijn moeder is secretaresse van de vereniging en daar heeft ze de handen vol aan. Ook omdat er mensen zijn die alleen maar aan zichzelf denken, die er helemaal niet bij nadenken hoeveel moeite er wel niet wordt gedaan om de vereniging in stand te houden. En dan spreek ik over een club van zo'n ongeveer 200 leden.
Wat moet de KNHS dan wel niet zijn? Probeer er eens bij stil te staan hoeveel werk ZIJ wel niet hebben!
heidehofs schreef:knhs is helemaal niet stom!
ze hebben het op dit moment extra druk omdat de mensen die een nieuw paard/pony hebben gekocht en een nieuwe startkaart willen hebben dat allemaal klaar te maken. ik heb vorig jaar rond eind november ook startcoupons besteld. die zijn toen pas in januari geariveerd. gelukkig had ik alle concouren tot februari al opgegeven..(pfiew).. ik heb nu juist extra startcoupons besteld zodat ik niet weer zoals vorig jaar zolaat de startcoupons krijg. en heb daarom nu ook al concouren tot april opgegeven.
Alikesflame schreef:oh oke ben niet zo thuis in de dravers. Je kan ze er best voor zetten, alleen of je er nog uit komt is de vraag!