wat ben jij al eens vergeten op concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Green

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:00

singel
startkaart
cap
blouse Tong uitsteken haha

kon gelukkig alle keren iets lenen bij clubgenootje, of hele aardige mensen Haha! hahaha

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:30

Martie schreef:
Ik geloof niet dat ik zelf ooit grote dingen vergeten ben maar ik kan me nog herinneren dat (jaren geleden) we een keer op concours aan het uitladen waren en ik iemand hoorde mopperen dat hij zijn zadel vergeten was waarop die ander zei: "Dan kan je misschien samen doen met die meneer daar want die is z'n paard vergeten!" Haha! Serieus, het bleek dat vader en zoon op concours gingen en van elkaar dachten dat de ander het paard had ingeladen. Pas toen de klep open ging, kwamen ze erachter dat er een misverstandje was geweest.... *LOL* Het was natuurlijk wel sneu maar ik moest toch wel erg lachen Lachen

Geweldig wat een verhaal! Sta je toch echt stom te kijken..hahaha

Ik ben weleens mijn startkaart vergeten.. maar dat was binnen, dus niet zo erg.. Ook een keer mijn hoofdstel, dat was iets minder leuk, gelukkig was het niet zover weg en konden we nog snel even naar huis...

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:36

Stijgebeugels + riemen (was ik vergeten erop te zetten na het schoonmaken) En mn jasje, jasje kon ik gelukkig van iemand lenen en mn stijgbeules heeft mn vader snel opgehaald want ik moest gelukkig dichtbij starten Haha!

IloveW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:12

Jullie zijn wel een beetje saai zeg! Jullie vergeten allemaal dezelfde dingen! Ik ben een keer mijn coupons vergeten en daar kwam ik pas achter toen ik de proef al zou beginnen!!! Da's pas banketstaaf!! Mijn vriend vergat eens zijn zweep, zadel en hoofdstel van huis mee te nemen..... jaja. Maar goed. tegenwoordig vergeetik niks meer! Jullie ook veel succes nog in de mooiste sport ter wereld!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:09

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:13

mn LAARZEN
Echt een ramp was dat
Ohja en ik ben ook een keer mijn zadel vergeten Bloos!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:23

Steffiej, hoezo niet jouw schuld?
Als jij toch die paarden moet rijden, kijk je toch even na of alle spullen (en paarden!) wel zijn ingeladen?
Lijkt me toch dat je alles even naloopt en controleerd?
Nu kom je wel heel erg verwend over (sorry dat ik het zeg hoor).

Natuurlijk, iedereen kan wel een keer iets vergeten, is geen schande, maar om het dan maar op een ander af te schuiven...?
Natuurlijk, misschien doe je dat in eerste instantie wel even uit onmacht, maar volgens mij is het daarna wel reeel om jezelf voor de kop te slaan dat je daar niet even naar hebt gekeken.

Ik loop stage op een springstal en voor een wedstrijd moest ik een paard uit de stal halen.
Ik dacht het goede paard te pakken, en kom daar dus mee aanlopen (er waren paarden gewisseld van stal, wat ik niet wist, en kende de paarden nog niet zo goed) en toen moesten ze lachen...
Toen maar snel het andere paard uit de stal gehaald!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:42

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:08

steffiej schreef:
noujah zal wel..

Verward

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:47

De ruiter is ten alle tijden verantwoordelijk voor de paarden en de spullen vind ik.
Ik laad op de stal waar ik veel kom ook weleens de wagen in voor concours, maar de ruiter controleert altijd of alles mee is.

Rijbroek vergeten kan gebeuren, maar als je dan op concours steeds een nieuwe koopt heb je er op het einde zoveel dat je er best een als reserve in de living kan gooien Tong uitsteken

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:02

De bel Bloos. De pony waar ik mee reed en ikzelf waren in topvorm op dat moment, de nieuwe eigenaars kwamen speciaal kijken, en ja, daar vertrok ik! Ik schaamde me echt kapot, want als we ergens een fout op maakten was het de eerste, en daar vlogen we gewoonweg over. Achja, nu let ik altijd braafjes op de bel Knipoog.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:20

IloveW schreef:
Jullie zijn wel een beetje saai zeg! Jullie vergeten allemaal dezelfde dingen! Ik ben een keer mijn coupons vergeten en daar kwam ik pas achter toen ik de proef al zou beginnen!!! Da's pas banketstaaflig!! Mijn vriend vergat eens zijn zweep, zadel en hoofdstel van huis mee te nemen..... jaja. Maar goed. tegenwoordig vergeetik niks meer! Jullie ook veel succes nog in de mooiste sport ter wereld!

Coupons moet je toch van te voren opsturen? Verward

zarko4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:40

mijn cap ben ik al 2 keer vergeten en om niet te vergeten mn jasje natuurlijk(is echt iets voor mij)
dus toen had ik geluk het was zomer dus moch t ik in zomer tineu rijden.....(gelukkig)

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:49

Toen ik me eerste wedstrijd moest rijden, was iemand van de club haar laarzen vergeten, en ik alleen had de zelfde maat als haar!
We moesten niet op hetzelfde uur rijden, dus konden juist wisselen!
Het was wel een gestres!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:13

Alleen ooit het witte dressuurdekje, maar gelukkig konden we die daar op het terrein kopen.

Verder heb ik wel een keer mijn rijjasje uitgeleend aan iemand die haar jasje vergeten was, misschien wel een bokker? Haha! (is al een hele tijd geleden)

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 00:27

O zoveel Haha! dekje, handschoenen, haarnetje, en plastron en mijn jasje volgens mij ook een keer Clown

Martsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 01:20

Alikesflame schreef:
alleen mijn laarzentrekker ben ik eens vergeten. verder niks.

Dat geldt voor mij ook...
Gelukkig was het niet errug warm en kreeg ik ze met veel sjorren en trekken toch nog goed aan... Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 09:05

Sjellii schreef:
Coupons moet je toch van te voren opsturen? Verward

Normaalgesproken wel ja.

Maar soms zijn ze kwijtgeraakt en dan is het verrekte handig als je zelf nog een setje bij je hebt wat je meteen aan de jury kunt geven.

littlegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:21

mijn ene laars Haha! (die was uit de auto gevallen en had ik niet gemerkt Clown )

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:26

wij zijn wel eens de sleutel vergeten om de stiften in te draaien.. geen ramp! kon deze lenen van een ander.
En me laarzen aantrekkers.. maar geprobeerd zo in me laarzen te komen en dat lukte nog ook Schijnheilig
Ik ben gelukkig nooit iets vergeten zoals, singel, sjabrak of hoofdstel ofz..

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:50

bijna iedereen vergeet de singel Haha!:D

maar wat zijn kalkoene ofzo

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:39

hoiallemaal schreef:
bijna iedereen vergeet de singel Haha!:D

maar wat zijn kalkoene ofzo

kalkoenen worden ook wel proppen endergelijke genoemd
die draai je in een gat in de ijzers zodat je paard een soort puntje aaan het ijzer heeft zodat hij/zij niet uitglijdt in het glas Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 10:02

Ik noem ze altijd gewoon schroeven.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:56

singel
neusriem
bit
rijjasje
echt te erg voor woorden *LOL*

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:21

mn rijjasje
En eens op oefenparcour het was heeel heet en ik zo me daar wel opkelden we hadden mn rijkleren enzo mee. En toen waren we daar en had me om gekleed en zo mijn rijlaarzen pakken maar die was ik vergeten:P