Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dát was niet zo veilig, dus ik gebruik die niet meer.
 Dát was niet zo veilig, dus ik gebruik die niet meer.                                                         
Nessie schreef:Ik heb ook thermolaarzen, zitten lekker warm. De gewone zonder waterdichte voet vind ik wel fijner dan die met waterdichte voet, want daarmee zat je gewoon als je voet net 1 mm te ver door de beugel ging echt vast in de beugel, dan moest ik halthouden om mijn voet er met mijn handen weer van te bevrijdenDát was niet zo veilig, dus ik gebruik die niet meer.

, maar daar rijd ik verder niet mee. Ja hobbel dr een beetje mee rond op de drachtige merrie. Maar die hoeft toch niet meer aan het werk
 , maar daar rijd ik verder niet mee. Ja hobbel dr een beetje mee rond op de drachtige merrie. Maar die hoeft toch niet meer aan het werk                                                         

Eilandje schreef:Ik heb ook de Mountain Horse Ice Rider. Ik vind ze echt super: lekker warm, niet echt lelijk, enz.
Ik rijd er alleen mee, voor in de weide te ploeteren enz heb ik Mountain Horse Rimfrost Paddocck schoenen.
dankzij Mountain Horse heb ik al enkele jaren geen koude voeten meer in de winter

maar de voering enz is hetzelfde.  Ik heb dus nooit koude voeten met mijn ice rijlaarzen of mijn rimfrost schoenen.  Maar als je met het ene model koude voeten hebt zal je dat met het andere wsch ook hebben.
 maar de voering enz is hetzelfde.  Ik heb dus nooit koude voeten met mijn ice rijlaarzen of mijn rimfrost schoenen.  Maar als je met het ene model koude voeten hebt zal je dat met het andere wsch ook hebben.