Geldprijzen versus bekers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:33

Volgens mij is er bij ons bij de paarden altijd een geldprijs.
Bij de pony's niet, al heb ik 1 keer een B parcoursje gewonnen en toen kreeg ik 15 euro! vond ik wel erg leuk toen!
Die bekers vind ik echt niks aan, en meestal zijn ze nog ontzettend lelijk ook...

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:09

Hier in Friesland krijg je bijna overal wel geldprijzen, dus dat ik wel lekker.
Laatst was ik in Noord-Holland gestart werd ik 2e kreeg ik een waardebon van 6 euro voor een of andere fouragehandelaar waar ik nog nooit van gehoord heb. Die mogen ze vanm mij dan ook gewoon houden.

Ik ben er eigenlijk wel voor om geldprijzen en bekers af te schaffen en alleen rozetten uit te delen en dan het startgeld wat omlaag te doen. Dat maakt het voor veel mensen weer een stuk aantrekkelijker om te starten.
Zeker nu met de 10 winstpuntenregeling.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:50

Ook ik rij wedstrijden in Friesland. Mijn ervaring is dat je op het Concours Hippique vaak geldprijzen maar soms ook wel waardebonnen kan winnen. Op kringwedstrijden (streekwedstrijden) krijg je alleen een lintje. (ik spaar de oranje Knipoog )

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:23

Bij ons krijg je bij de ponies in ieder geval veel minder dan bij de paarden. Bij de ponies is een eerste prijs 20 euro en bij de paarden meestal 40.