Lunteren: Lunaruiters(Rabobank Talenten Plan)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:30

Citaat:
enne gefelciteerd danielle, wat een superproef! en echt een super mooie pony haha ik hoorde trouwens eerste proef 169 en tweede 171 echt knap joh!

Citaat:
Wow super Danielle, echt verdient die punten! Had je ook gewonnen, lijkt me wel toch?

Jah gewonnen jah! Haha! T Ik heb me 3e deken gewonnen in 2 maanden! Tong uitsteken Haha! En ik had een rabo dekje, rabo jas, rabo tas, hasteltouw borstel (wouw Tong uitsteken) Cheque voor volgend jaar september van dat rabobank gedoe.. Ben vast de 1e die gekwallificeerd is voor voor volgend jaar september Haha! Knipoog Dus t ging wel lekker vandaag haha.. De rest van de bokkers waren ook goed! liza en janneke! OK dan! Bokkers aan top Tong uitsteken Knipoog

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:30

Dus 1ste met 156? Hoe hebben die andere 19 ofzo dan gereden? Was je geen eerste in de Rabo talentenplan rubriek.?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 21:39

jipkip schreef:
ik vond zelf de dressuur niet zo goed gaan.. maar toch nog eerste met 156!! (eerste winstpunt in de m1!!!!!!) en 155.. en met springen was ik foutloos..

liza je was alsnog 2e .. en ik heb sokken voor je meegenomen.. haha.. je kon kiezen uit sokken of laarzen knecht..

ik heb een zweepie!! jes! hihi

Ik 2e?!? Bloos! Bijzonder whahaha Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 21:44

Ctal schreef:
Dus 1ste met 156? Hoe hebben die andere 19 ofzo dan gereden? Was je geen eerste in de Rabo talentenplan rubriek.?

Ik denk dat ze wel M1 D en E apart hebben gedaan met de prijzen, maar samengevoegd voor de Rabobank, denk ik Verward

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:48

Mwah :S ik weet t ook niet,...iig gefeli met je prijs!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 22:10

Ja mijn sokken Clown Toll Vork Had jij geen prijs dat chantal?

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:11

Ctal schreef:
Van Esana weet ik het niet, zou ook niet weten welke combinatie dat is.
Maar de M1 was smiddags, en de M2 smorgens, dus heb er ook niet zoveel van gezien.

Esana was 2e en 3e hoorde ik net met 161 en 169 punten.
Maisey was 1e in het M2 met 160 en de andere proef heel laag.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:18

Ctal schreef:
Ja een keer met elastiek ofzo? Njah daar houd ik persoonlijk niet zo van.

Waar dat een reactie op was zie ik niet helemaal, maar ben het met je eens. Toen ik een keer bij haar les kwam kijken reed ze met elastiek, waar ik ook niet van houd, maar ja 't is mn pony niet meer en dan moet je loslaten Knipoog Verder heeft ze een goed thuis en das t belangrijkst....

Daniëlle14 en Liza gefeliciteerd allebei! Echt hartstikke netjes!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 22:28

Ja met mijn sokken Clown vergeet jipkip niet he Tong uitsteken Gelijk een winstpunt jan, goed zeg! OK dan!

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:37

Bloos Bloos En natuurlijk Jipkip! Gefeliciteerd!!! Bloos

En ook de rest van de mensen in de prijzen hebben gereden en die ik niet heb gefeliciteerd en de mensen die wel goed hebben gereden maar niet in de prijzen gereden en de rest die ook gefeliciteerd wil worden Verward Haha! !

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 23:03

Ja zo kun je het ook doen Nagelbijten / Gniffelen
Ik hoop dat de uitslagen morgen online zijn, tenminste, dat ze nog online komen. Dat is niet altijd het geval.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:52

tam20 schreef:
Esana was 2e en 3e hoorde ik net met 161 en 169 punten.
Maisey was 1e in het M2 met 160 en de andere proef heel laag.

Dan had ze bij de 2e ring denk ik die 160?
Ik denk dat ze idd de D tjes en E tjes apart gedaan hebben, want ik ken ook al iemand die 2e was maar dan met 157 pnt. Bij de 2e proef.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:53

Hanneke_S schreef:
Waar dat een reactie op was zie ik niet helemaal, maar ben het met je eens. Toen ik een keer bij haar les kwam kijken reed ze met elastiek, waar ik ook niet van houd, maar ja 't is mn pony niet meer en dan moet je loslaten Knipoog Verder heeft ze een goed thuis en das t belangrijkst....

Daniëlle14 en Liza gefeliciteerd allebei! Echt hartstikke netjes!!

Haha lijkt me sowieso rot als iemand anders je pony heeft, als er iemand op de mijne zit krijg ik al de kriebels Schijnheilig
Maar ja daar zit bijna nooit iemand anders op haha.

Je vroeg een reactie of dat t rijden niet zo goed ging sloeg op deze keer of in het algemeen, dus daar reageerde ik op.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:34

Ah oke! Is ook rot als je iemand op jouw pony ziet rijden terwijl het jouw pony niet meer is. best een raar gevoel is dat...

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:41

gefeliciteerd iedereen Lachen

Ik had mn 1e proef 177 punten en was verkeerd gereden, kon mn vader niet meer verstaan door de wind en de muziek vant springen en de bordjes amper zien door het hoge gras, vond het best verrot kuilen veld maarja... mn 2e proef was ik 2e of 3e ofzo zei iemand (was niet gebleven) met 182 punten dus weer een wp erbij Lachen

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:13

Netjes Haha!
Ja ik vond het terrein niet helemaal geweldig.

Enk heb 2.5 uur op mn pony gezeten. Got wat een gedoe was het.

Jammer van het verkeerd rijden!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:33

Ik jammer dat ik de route niet kon vinden! Boos! 25 minuten voor ik moest startten kwam ik aan, we waren weer is verdwaald Schijnheilig Hebben we wel is vaker namelijk Knipoog

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:31

Ctal schreef:
Hmm das op n schimmel, die 2e of niet? 2e proef had ze 164, andere weet k niet.

Maar ze waren te laat, want ze waren ook bij de nieuwe heuvel geweest ofzo? En ze gingen zo de ring in, terwijl ze nu als laatsten moesten. Dat was wel n beetje jammer. Want daardoor zijn 2 andere amazone's of iig 1 niet meer de 2e proef gaan rijden. Ze waren namelijk al anderhalf uur in het zadel. Dus dat was niet zo sportief.

Erg mooie pony trouwens!

Die amazone was ik dus... Scheve mond Ben er nog steeds pissig over, want daardoor was me hele dag verziekt (ik hoefde nog maar 2 wp en nu heb ik er dus maar 1), maar me 1e plaats in de andere proef maakte het dan weer een beetje goed... Vond het daar zowieso niet echt denderend, heb meer dan een half uur op een patatje staan wachten... Magoed, ik heb mijn startcoupon van de 2e proef terug gekregen en we gaan gewoon weer verder..

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 14:41

Danielle14 schreef:
Ik jammer dat ik de route niet kon vinden! Boos! 25 minuten voor ik moest startten kwam ik aan, we waren weer is verdwaald Schijnheilig Hebben we wel is vaker namelijk Knipoog

Hij hadden een adres van het terrein en een stratenboek, erg handig Haha!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 14:43

Vooral t laatste stuk stonden er toch ook allemaal bordjes???

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 15:05

Bettine schreef:
Vooral t laatste stuk stonden er toch ook allemaal bordjes???

Ja die stonden er al vanaf de nieuwe heuvel, van die blauwe met in het geel lunaruiters.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:55

Nog even een paar fotootjes van Pride hoe hij erbij liep die dag Knipoog Geen rijfoto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op die laatste lijkt ie echt dik Lips are sealed

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:27

Danielle14 schreef:

whaha dat hadden wij ook, tenminste niet de enige Schijnheilig

wij hadden de routebeschrijving van de nieuwe heuvel ofzo mja ik wist cker dat het de lunaruiters moesten zijn en we hadden verder geen nummer vant secretariaat ofzo bij ons dus stonden we midden in lunteren... we hebben paar keer moeten aanbellen omdat we het anders helemaal niet meer wisten Bloos nou uiteindelijk waren we na een uur door lunteren te hebben gereden bij de lunaruiters maar daar was dus niemand Verward nou toch maar naar de nieuwe heuvel gegaan maar daar waren alleen paarden, kwam zo'n mevrouw aan: als je 2m verder rijd zie je bordjes waar je heen moet het wordt op een ander veld gehouden haha erg slim van ons...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 06:30

:)Ikkuh:) schreef:
Die amazone was ik dus... Scheve mond Ben er nog steeds pissig over, want daardoor was me hele dag verziekt (ik hoefde nog maar 2 wp en nu heb ik er dus maar 1), maar me 1e plaats in de andere proef maakte het dan weer een beetje goed... Vond het daar zowieso niet echt denderend, heb meer dan een half uur op een patatje staan wachten... Magoed, ik heb mijn startcoupon van de 2e proef terug gekregen en we gaan gewoon weer verder..

Had jij ook een schimmel?
Ik zat op die bruine, dan stond ik nog naast je namelijk haha.

Ik vond het ook heel vervelend, het duurde al uren voor je je 1ste proef kon rijden. Wij hebben iig besloten er nooit meer heen te gaan.
Was allemaal heel vervelend.Hoop dat je snel je laatste wp hebt Lovers

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 06:32

Wij zagen bordjes van de lunaruiters staan Tong uitsteken we konden aan 1 stuk doorrijden gelukkig. Terwijl we vaak verdwalen Schijnheilig

Laat je pride altijd hooi eten met bit Tong uitsteken Ik vond hem wel mooier geworden! Wel n mietje soms hoor met dat lint Tong uitsteken