Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Tsja goh. Heb me tot vandaag altijd in het jurycommentaar kunnen vinden en ook in mn punten. Vandaag was echter de uitzondering. Eerste proef: halsstrekken een 8 (heb normaal gesproken tnt altijd een 7 of 8 gehad voor halsstrekken).
Tweede proef: halsstrekken een 4. Met als motiverend commentaar erbij 'Je moet niet denken dat dit halsstrekken is'.
Nu ben ik niet van plan nav 1 dergelijk jurylid mijn hele halsstrekken te gaan aanpassen aangezien het bij andere juryleden wel altijd een dikke voldoende is (dan kan ik beter die desbetreffende jury proberen te vermijden).
amondi schreef:Martsje: ik heb gisteren uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er in Friesland een Jury is die alle friezen ongegeneerd bovenaan zet, gelukkig vergeet ik altijd namen dus ik kan je niet vertellen hoe hij of zij heet, maar daar liggen dus je kansen!
amondi schreef:Vriendjes politiek kun je nooit bewijzen
Martsje schreef:Kan ik hier uit opmaken dat je geen liefhebber van Friese paarden bent??
Ik mag hopen dat je je punten daar niet door laat beïnvoeden.....
KarinvdM schreef:In dat geval kan je naar de jury toegaan om het te vragen. Als de jury snel weg is kan je hem bellen, de naam en het persoonsnummer staan op je coupon, in het Vademecum kan je het telefoonnummer zo opzoeken.
Als ik een 4 op mijn protocol heb staan hoeft daar van mij niet altijd iets bij te staan, dan heb ik zelf ook wel gemerkt dat er iets mis ging...