CH Eindhoven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:17

Heej ik was donderdag al geweest en het leven als v.i.p is trouwens heerlijk Bloos
Lust u nog wat te drinken?Jaaaah kom maar Haha!
Nog wat eten. Niet verkeerd nee. Vingers aflikken
Ik zat in de Rabobank box en daar zat ook nog een mini terrasje bij.

Oja dat feest van gisteravond daar zou ik eigelijk ook naar toe gaan alleen ik moest vanmorgen om 6.00 uur op Scheve mond dus ik ben maar vroeg naar bed gegaan.Mijn vriend is wel gegaan en hij vond t heel gezellig.

MikeMartens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:30

Was een mooie derby Lachen Leuk dat er 3 NL bij de eerste vijf zitten en natuurlijk MIJN favoriet op 10 Harry OK dan!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:55

De Derby was echt gaaf, op TV gezien net, heel erg spectaculair!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:09

Ja de Derby was erg spannend. En de laatste toch nr 1 geworden! We juigten allemaal want we hadden natuurlijk liever een hollander op 1.

Wel allemaal regels. We moesten met tweeën de balken terug leggen. Mochten niet roken en niet renne. En de balk pas terug leggen als de ruiter door de finisch was.

behalve toen er een ruiter dwars door de hindernis heen ging en we moesten rennen om hem zo vlug mogenlijk weer op te bouwen.

Ik vond het hartsikke leuk om mee te helpen en volgens jaar ben ik weer van de partij!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:51

Hehe, mijn weekendje gromen zit erop.
woensdag kwamen we aan. e paarden op stal gezet, spullen uit de vrachtwagen gehaald, en de paarden naar de veterinaire keuring.
daarna wat eten, paarden verzorgen, en daarna slapen. Die nacht sliepen we in de vrachtwagen, en we hadden een mooi plekje: aan het water. de vriendin van de ruiter was er ook, en die sliep samen met mij in de vrachtwagen, dus het was krap, maar gezellig. De ruiter sliep thuis in zn eigen bedje.
Donderdagochtend moesten we er om kwart over zes uit om te voeren, en te vlechten. om 9 uur was zijn eerste parcours, met resultaat: 1STE PRIJS!
Goed begin dus. en met het 2de paard, foutloos, en in de barrage ook, maar niet de snelste tijd.
Die nacht sliep ik bij hun thuis, en de volgende ochtend moesten we om kwart voor zes opstaan, naar de wedstrijd, weer voeren, en weer vlechten. ik kon zijn eerste parcours zien, maar daarna moest ik naar een bruiloft, maar hij was foutloos en mocht naar de barrage, helaas heb ik de barrage niet gezien. Om half 2 'snachts was ik thuis van de bruiloft, en om 10 uur stond ik weer naast mn bed. Weer naar de wedstrijd, de paarden waren al geveord, maar ik moest nog vlechten en verzorgen enz. Met beide paarden was hij die dag niet foutloos rond gekomen. kan gebeuren. Die avond waren we uit eten geweest, en waren we om een uur of 12 thuis. die ochtend moesten we er pas om 9 uur uit. das nog wel te doen he?
vandaag moest hij maar 1 paard starten, en toen had hij 2 balken in het 1.35m.

Dat was me het weekendje wel. Je snapt natuurlijk dat ik GAAR en GEBROKEN ben...

Ohwja, is het mogelijk dat ik vandaag iemand van bokt op een fries heb zien rijden in een show? met zonnebril op..

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:54

ikkuh15 schreef:
Heej ik was donderdag al geweest en het leven als v.i.p is trouwens heerlijk Bloos
Lust u nog wat te drinken?Jaaaah kom maar Haha!
Nog wat eten. Niet verkeerd nee. Vingers aflikken
Ik zat in de Rabobank box en daar zat ook nog een mini terrasje bij.

Oja dat feest van gisteravond daar zou ik eigelijk ook naar toe gaan alleen ik moest vanmorgen om 6.00 uur op Scheve mond dus ik ben maar vroeg naar bed gegaan.Mijn vriend is wel gegaan en hij vond t heel gezellig.

Ik ben ook 2 keer voor afspraken in de VIP geweest. Ze hebben wel lekkere rosé he?
Alleen krijg je er wel hoofdpijn van Knipoog

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:07

Mijn foto's van de kür op muziek van vandaag komen morgen...

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:56

Citaat:
maar wel goed gesprongen! en gisteren een heul gezellig feestje gehad!

Was machtig feestje inderdaad schoenemans Haha! haha

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:42

Ik ben ook naar de Derby geweest maar vond hem niet zo spectaculair als vorig jaar. Wel leuk dat die Groninger heeft gewonnen Haha!
Wij stonden achter in de hoek, ik heb je trouwens niet meer gezien Heike. Voor ons stond een hindernis die de hele tijd omviel door de wind.. tss dat kan écht niet he Knipoog

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:22

De rose was zeer goed te drinken jaa Haha! .
Mijn vriend en ik hebben er ook heel wat van op Bloos