Ik vind ook dat je een hoedje moet verdienen... Vind het niet mooi staan als je in de B of andere klasse met hoedje rijd, behalve in het Z
Maar geloof dat het volgend jaar verboden wordt om met een hoedje op te rijden en moet iedereen met cap...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy"]
[quote="Uums schreef:Veel juryleden zijn dus extra sceptisch en oplettend bij een hoedje voor de Z.
chantal_cs schreef:Ik vind dat je een hoedje moet verdienen.
Vanaf de Z1 vind ik dat je een hoedje echt verdiend hebt.
Vooral als ik mensen in de L1/L2 zie rijden met een hoedje vind ik het arrogant staan, zo van 'kijk mij eens'.
Marwszjeuh schreef:En toch vind ik dat je vanaf de M hem ook al hebt verdient
Effy schreef:Ben voor GEEN hoedje. Al rijd je Z, de kans dat je valt bestaat altijd. Cap is dan toch vele malen veiliger dan een hoedje. Maar als het plaatje je meer lief is dan je leven, wie houd je tegen?
En ja, je kunt je paard nog zo goed kennen, al 20 jaar op hem/haar rijden, nog nooit een stap fout gedaan. Maar als ie struikelt en je lazert met je hoofd tegen de muur, kom dan nog maar eens terug op dat hoedje.
Effy schreef:Ben voor GEEN hoedje. Al rijd je Z, de kans dat je valt bestaat altijd. Cap is dan toch vele malen veiliger dan een hoedje. Maar als het plaatje je meer lief is dan je leven, wie houd je tegen?
En ja, je kunt je paard nog zo goed kennen, al 20 jaar op hem/haar rijden, nog nooit een stap fout gedaan. Maar als ie struikelt en je lazert met je hoofd tegen de muur, kom dan nog maar eens terug op dat hoedje.
Fitzroy schreef:Ja en dan komen we weer in de wel/geen cap discussie en de gevaren van het op straat aangereden worden door een auto.
Gevaren liggen overal nl.
CarS schreef:Ik persoonlijk vind het in de Z thuis horen......
Als ik iemand in de B/L met hoedje zie starten heb ik toch zoiets van "ziet dat daar door de baan gaan"(heb het overigens nog nooit in de lagere klassen gezien hier in Noord-Brabant).
Citaat:Stalgenootjes van mij rijden op het moment in de L1 al met een hoedje, ik vind het er inderdaad uitzien alsof ze zichzelf erg goed vinden. En als ze dan 140 punten rijden terwijl jij met je champignoncap altijd ruim in de 160 en 170 zat, dan moet je toch ergens wel een beetje lachen om het hoedje.
Maar, voor een ieder die het mooi vindt en er zeker van is dat het niets afdoet aan je veiligheid, van mij mag je. Want ik geef toe, het staat heel mooi.
Feetje"]
[quote="Uums schreef:Ik ken toch echt veel juryleden (in het nuchtere noorden, dat wel) die een hoedje in de B afraden, zo niet afstraffen.