WB Düsseldorf: Anky 1 en Edward 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:04

Ik zit ook alles te volgen
Ik vond de kur van Edward erg mooi! Erg knap! En die van Anky ook natuurlijk maar het lijkt wel of dat standaard word.. Haha! Tong uitsteken Heb echt zitten genieten, wat mooi zeg! OK dan!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:06

ja heb ook echt zitten genieten.......... die muziek van anky Kwijl geweldig! en de appuyementen van Edward waren ook super

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:13

Ja edward een klein foutje, overgang van galop naar de passage ging via stap, maar verder zo'n super kur!! En dat voor een debutant!!

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:29

Ja ik vond het ook geweldig echt super!!!!!! Eindelijk de 1 ners helemaal weer goed. En ja wat gaan die diep getrainde paarden toch weer los door het lijf door de baan he. Sorry ik blijf het zeggen. Maar tot nu toe zijn we eindelijk allemaal met elkaar eens dat we ze goed vinden, en niet weer iemand er tussen die gaat zoeken om ze af te kraken.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:30

Trouwens hoe krijgt die Heike het voor elkaar om nog zulke hoge punten te krijgen die heeft echt der naam mee

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:40

Ja ik vond haar ook beroerd!! Vooral na die ene galop trekt m op de rem en o een hekje en trekt hem om! Idioot gewoon!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:43

Nou volgens mij wilde Bonaparte ineens naar links ipv naar rechts daarom trok ze hem zo om... maar okee ik vond ook dat ze niet zo geweldig was.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:02

Dat klopt Sjaantje. Ik heb het nog even teruggekeken op video.
Jammer dat ze niets van Marlies d'r kür lieten zien. Die muziek van Frank Sinatra past erg goed bij de combi Marlies/Idocus. Wat een goede score voor die twee zeg. Anky heeft wel terecht gewonnen. Leuk dat de WDR af en toe een vergelijking kan trekken dmv split screen. Salinero komt zoo van de grond in vergelijking met de andere paarden. En Edward gewoon boven de 80%!! Dit belooft wel wat, ondanks de afwezigheid van Ulla Salzgeber, Debbie MacDonald, Lisa Wilcox, Beatriz Ferrer Salat en Jan Brink. OK dan!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:08

Wat vonden jullie dan van de muziek van de andere combinaties?? Ik vond het zo saai! Bij elke gang wel een ander deuntje, maar verder leek het allemaal hetzelfde!
Ja bonaparte wou idd naar links en zij naar rechts, maar ze had m ook iets eerder op kunnen vangen! Zag er iig raar uit!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:08

Ja dat belooft inderdaad wat! Salinero kan nog zo'n poos mee! Hoeveel punten moet ze over een paar jaar wel niet hebben Haha! Edward vond ik ook super hoor Lachen Enne ik vond het ook wel jammer dat er niets van Marlies kür uitgezonden werd. Was ik nog best benieuwd naar Scheve mond

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:10

NU op studio sport Nederland 2!!! (wauw wat zijn ze weer bij Haha!)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:11

ja kzie het Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:16

Wel ÉÉN combinatie......... Boos! idioot zeg. Maar goed wél Anky! Zou wel leuk geweest zijn voor Edward als die ook uitgezonden werd, maar helaas Scheve mond

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:19

Hahah dat commentaar erbij. Echt lachen! Ach ik kijk voortaan wel WDR of live Knipoog
Hoef ik me lekker niet hier aan te irriteren. Het Duitse commentaar is trouwens vaak inhoudelijk sterk. Maar volgens mij konden de Duitsers het niet zo hebben dat Edward en Anky allebei bovenaan stonden...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:27

Nee dat leek me duidelijk Scheve mond ze waren niet echt positief Haha!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:35

heb net ook gekeken op Ned 2. Er stond veelbelovend op teletekst "wb dressuur" naja, ongeveer 3 vierde van Anky's proef en dat was het Boos! Ik heb wel de indruk dat Salinero af en toe anticipeert. Vooral achteraan zie je dat hij af en toe al wil overspringen bijv na de pirouette enzo. Maar verder prachtige proef.
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:41

Heb wel WDR, maar helaas heb ik het gemist. Wat ik gehoord heb, was de kur van Edward grote klasse!

Gelukkig hebben mensen het opgenomen op video Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:05

Ik ben net terug uit Dusseldorf en echt we hebben genoten!!
Ben nog even op adem aan het komen. We hebben behoorlijk staan juichen en springen op de tribunes tussen alle duitsers die dat goed konden waarderen

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:31

Jeetje Nederland begint weer aan de top te komen GEWELDIG!!! Anky echt top maar edward ik blijf het subliem vinden hij gaat maar hoger en hoger!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:03

wow ze lieten net meer zien op Studio Sport. Een stukje van Marlies, die werd aangekondigd als een 'jeugdige boerendochter' Haha! en ook Edward lieten ze zien. En zélfs Bert Rutten aan het woord, tjonge het kan niet op.

Is er trouwens iemand op bokt die z'n lachen kan houden als die commentator van de NOS praat ...
"en dan nu Edward Gal met het paard Gestion Links" *LOL*

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:19

En over diezefde links dat het een voshengst was...Lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 01:26

Ik heb de kürs op WDR gezien en Anky was top, maar ik vond Edward beter! Ling zag er veel rustiger uit, Salinero zwaaide tijdens de vliefgende wissels de hee tijd met zijn staart.

De muziek van die Kürs.... Jeetje... kunnen ze nu echt niks mooiers verzinnen? Tong uitsteken

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 07:42

Ik vond alleen de muziek van Anky echt mooi.

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:24

sjaantje schreef:
Ik vond alleen de muziek van Anky echt mooi.

Gemaakt door de buurman waar mijn paarden staan..

Wat is die Duitse TV zender toch flauw! Ze zenden van alles uit behalve Marlies! Was het trouwens live? Ik dacht dat het omgekeerde volgorde was maar Edward moest na Anky! (zo was het op tv)

Super prestatie van alle 3! Op naar Athene!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:31

Nistria"]
[quote="sjaantje"]Ik vond alleen de muziek van Anky echt mooi.
[/quote]

Gemaakt door de buurman waar mijn paarden staan..
[/quote]

Dan kan die mooie küren maken Haha!

[quote="Nistria schreef:
Wat is die Duitse TV zender toch flauw! Ze zenden van alles uit behalve Marlies! Was het trouwens live? Ik dacht dat het omgekeerde volgorde was maar Edward moest na Anky! (zo was het op tv)

Volgens hen was het wel "live", maar in werkelijkheid werd het om half 1 pas uitgezonden, terwijl het om half 12 al begon Scheve mond . Dat merkte ik ook toen ik hier op Bokt kwam en alle uitslagen al zag, terwijl ze nog niet eens op tv waren geweest Haha! .