Starttijden SGW Etten-Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:09

hahaha
Nou vorig jaar bij ettenleur was er ook een stagaire bij, nou die was echt heeel zenuwachtig!
Die werd gewoon half gek!
Maar het komt allemaal goed joh!

Misschien dat ik weer kom kijken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 17:56

Bedankt Liberty! Lachen

We zullen wel even toeteren als we zo rond 7 uur bij jullie voorbij rijden. Als jij dan zorgt dat je even voor het raam staat te zwaaien... Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:01

Wahahah, om 7 uur ben ik wel wakker denk, zal dan wel gaan voeren Tong uitsteken Zal ik terug zwaaien Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:02

dat zal ik dan ook even doen Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:05

Wahahah, zie iedereen die voorbij komt al toeteren Tong uitsteken Zullen de buren blij mee zijn *LOL* Niet dus Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:56

Dus toch maar niet toeteren.....??

Anders doe ik nl. ook even mee Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:09

Van mij mag je Tong uitsteken Ik heb er geen last mee Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:12

Whoo ik ben ook best wel zenuwachtig Bloos
En Linda ik zal ook ff toeteren haha Tong uitsteken Schijnheilig
half 5 morgen opstaan en om half 7 vertrekken we Gaaaap Ik heb er zo zin in Haha! Party!! Iedereen heel veel succes morgen en hopelijk kom ik nog Bokkers tegen OK dan!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:58

Nouwe, heb alleen Amy gehoord Haha!

Ik heb alleen maar Lielle en Amy zien rijden Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:21

Heeft nog iemand foto's gemaakt of zo?? Knipoog

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:25

ja, ik wel, van amy Haha!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:37

Voor het B vond ik vond het een technisch wedstrijd. Er zaten veel combinatie sprongen in en je kon regelmatig kiezen uit een alternatief.

Na hindenis 2 ging mijn paard erg fanatiek de bocht om en we belande bijna in de sloot.

Hindernis 4 bestaat uit 3 sprongen op een oplopende helling en na de derde sprong gaat het weer bergaf. Mooi gemaakt en mijn paard had er gelukkig weinig moeite mee. Ik heb op deze hindernis ook de stijl juryleden gezien in een zilverkleurige auto.

Op hindernis 6 heb ik het kleine stijltje genomen. Ik had van de hinderniscontroleurs begrepen dat de meeste dat deden. Toen we later stond te kijken nam iemand een kortere weg naar de volgende hindernis door tussen de bomen door te rijden. Ze raakte echter met haar knie/been behoorlijk hard een boom. Daar zal ze nog wel even last van hebben.

Bij de brug heb ik het alternatief genomen. Ik heb een bikkel gezien die toch de brug zelf heeft genomen.

De waterpatrij vond ik behoorlijk complex voor een B-cross. Je moest uit het water springen en boven op een stijle heuvel stond alweer een mooie hindernis te wachten. Vanaf hier had ik alleen maar ruzie met mijn stop-watch om vervolgens 9 seconden te snel (en foutloos) binnen te komen. Toch nog goed voor een 4e plaats.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:43

maartjuh schreef:
ja, ik wel, van amy Haha!

Ga je ze er nog opzetten Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:58

heel snel mijn verslag:

Dressuur ging erg fijn, veel beter dan vorige week, al vielen de punten gigantisch tegen. Ik stond wel ergens in de middenmoot. Springen had ik een rottig balkje op de allerlaatste maar de cross ging echt super. Ik ben het wel met BitWise eens over de cross, technisch en ook best zwaar gebouwd. De enige sprongen die me echt moeilijk leken waren zes, een heel smal sprongetje (ca 1 m) op een breed zandpad en de holle brug, waar je op een brug *duh* moest springen. Beide hadden een alternatief, dat heb ik bij de brug ook gereden en bij zes gewoon terug gepakt naar een parcoursgalopje en netjes aangereden zonder problemen. De rest ging echt vanzelf, ik had alle gelegenheid om de tijd in de gaten te houden, bij de waterbak (plons erin, plons, plons, plons, eruit en over het heuveltje weg) had ik nog een dikke minuut over, dus we zijn rustig naar huis gereden en ik kwam twee seconden onder de optimale tijd binnen met een foutloze rit. Pablo stond weer fluitend aan de finish, een paar maatjes dachten dat ik nog moest gaan starten Haha! Uiteindelijk waren we 7e, en nog net in de prijzen daarmee. Ik was ook erg trots op mijn stijlpunten, 6,83 waar de hoogste dagscore een zeven was (Madeleine Brugman en een ponyruiter): 5 zevens en een zes (een keer voor wijze van rijden in het terrein) Party!!

Ik heb een paar bokkers gezien: New-Forest even bij het losrijden en toen ze finishte in de cross, Princess ook door de finish van de cross, Liberty terwijl ik stond op te zadelen voor de cross, een langslopende simmie en uiteraard scum en bitwise die naast ons stonden.

Op weg naar huis nog een paar loslopende paarden gevangen in Eindhoven, dat maakte mijn enerverende dagje wel compleet!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:25

Super gedaan hoor!! OK dan! Etten Leur is idd altijd weer iets zwaarder dan Chaam... En mooie stijlpunten!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:31

Zo, hier nog een wedstrijd verslag!

Dressuur was drie keer niks, paard was slecht aan been en liep maar met zijn hoofd te klooien... Grrr, zo zonde, want daar laat ik steeds zoveel punten liggen. Maar ja ...

Springen foutloos, daar was ik natuurlijk weer heel tevreden mee.

Cross was echt fijn gebouwd voor mijn paard, die heeft die lange stukken nodig om lekker te kunnen galopperen. Maar helaas is ie soms wat kijkerig in het open veld. Dus hindernis 1 ging al slingerend. En hindernis 2 reed ik op dezelfde manier aan, de laatste stap voor de hindernis pakt mijn paard het bit beet en sjeesde erlangs
Daar baalde ik wel van!!
Maar goed, vanaf 3 ging het super. Bij hindernis 6 rechtdoor gegaan, bij hindernis 8 het puntje genomen. Niet de brug (open veld + witte hindernis = moeilijk Tong uitsteken ), daar moest ik al flink been geven voor het alternatief...

Water vanaf de kant ingesprongen (leek me weleen mooie oefening), daar aarzelde hij wel even (er stond helaas een paard heel dicht bij, dat vond ik wel jammer, dat haalt je toch even uit je concentratie), maar werd gelukkig niet als weigering gezien. Ik ben maar niet over het eiland gegaan, als ie heel vloeiend het water in was gegaan had ik dat wel willen proberen.

Daarna goed naar de finish en binnen de tijd (ontdanks weigering).

Ik ben toch wel tevreden, heb vanaf hindernis 3 heerlijk gereden.

Voor stijl vier 6-en en twee 7-ens.

Uiteindelijk was ik 8 ste.

En paard was terug braaf in de trailer

Overdag nog even naar Scum gezwaaid *LOL* (jullie gingen volgens mij weer met prijs naar huis? OK dan! )

Lielle, ook gefeliciteerd met je prijs OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 08:44

Ik heb maar weinig bokkers gezien, alleen Miss Jumpy en Lielle.

Liberty, ik heb jullie stal gezien, maar ik had beloofd om om 7 uur te toeteren en het was 1 min. voor 7. Dus ik dacht: die slaapt vast nog, dan maar niet toeteren Haha! .

Ik vond de cross ook technisch en aan de maat, maar dus wel een fijne oefening om te controleren of je al naar het L zou kunnen. Vond het wel vreemd dat er zoveel mensen zoveel te vroeg binnen waren. En shipz, daarmee dus de eerste plaats weggegooid Verdrietig .
Maar wel gaaf, die lange rechte stukken waar je lekker kunt galopperen Lachen .\

Zijn jullie ook verbrand? Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:47

Gefeliciteerd degenen die prijs hebben! Jullie hebben echt een prachtige dag gehad. Het was gewoon warm!

Hindernis 6 (waaier) was nu voor de B mooi aangeleund met een kerstboom, dus wel goed te doen dacht ik.
Lielle, ik heb je nog zien springen. Leek het nou zo of werd Pablo na hindernis 5 nogal heet?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:40

Ik heb ook foto's, van Amy en Lielle, maar die moeten eerst naar de fotograaf Knipoog

Scum, toen lag ik idd lekker te pitten *LOL*

Lielle, gefeliciteerd Lachen Zonder die balk had je vast een plaatsje hoger gestaan Haha!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:05

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:20

de foto's van mij en amy:

amy:

Afbeelding
Wow, ik vind heb echt zo mooi amy! die oortjes en dat hoofdje van melano! maar jij staat er ook super op!!

Afbeelding
halve foto Verward

Afbeelding
ik zit niet voorover hoor Schijnheilig

Afbeelding
Leuk een fotograaf... lachen!!! Haha!

Afbeelding
wat doen mijn teugels daar Verward

Afbeelding
Romeo: "heej fotograaaf! *LOL* "

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:48

whaaaa die van Amy is echt super gaaf zeg! Knipoog
Die van jou zijn oook echt super! OK dan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:27

Gave foto's! Super gereden allemaal zo te lezen, gefeliciteerd!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:57

Wauw het was echt zo gaaf he Haha!
Haha rond 8 uur was het langs Linda (liberty) gereden *toet toet*. En ja hoor daar stond Linda te zwaaien *LOL* Was echt grappig Tong uitsteken
Ik was een beetje laat maar ik kon nog wel goed inrijden voor de dressuur. Voor het eerst met rugnummer gereden Verward Het zag er niet uit maar oke Clown Het ging wel lekker ik wist de proef helemaal uit me hoofd dus was wel goed voorbereid. Ik had 170 punten en stond daarmee 8ste van de 20 dacht ik zo uit me hoofd.
Daarna cross lopen samen met Linda die er ondertussen er ook was. Owhjah Maartje ik zag je nog ver voorop lopen en ik riep je nog maar je hoorde me blijkbaar niet Schijnheilig Wij de hele tijd SMSen Tong uitsteken
De cross lopen. Tja wat zal ik er over zeggen. Mooie omgeving Het was goed te doen maar hindernis 6 vond ik wel zo ingewikkeld Verward Ik snapte er niet veel van welke je nou moest springen. Ik had maar voorgenomen op die brede oxer (klopt dat Verward ) te springen en daarna hindernis 6B. Maar je moest dan heel raar wenden. Ik snapte zowieso niet hoe je van dat smalle hindernisje bij 6B moest komen? Verward
Verder waren er veel dubbels maar het was erg leuk. Over de brug zat ik te twijfelen maar ik had bedacht dat ik wel onder de cross zal bedenken wat ik zal doen. Want ik wou even afwachten hoe Melano zou aanvoelen enzo
Toen klaar gemaakt voor de cross en op naar het springparcours. Inspringen ging lekker en het voelde goed aan ookal deed Melano soms een beetje klierig. Ze wou echt té graag Party!! In het parcours zelf ging het goed en ik kwam bij de meeste hindernissen goed uit. Bij de laatste hindernis (was een dubbel) tikte die de hindernis aan maar gelukkig bleef alles liggen. Foutloos dus OK dan! Daarna naar de DA voor de controle. Alles was oke dus ik was er helemaal klaar voor Pling Nog eventjes een paar keer een steilte en de oxer boomstammen gesprongen en ik mocht al bijna weer. Ik ree trouwens voor het eerst met een cross horloge die we daar hadden gekocht Schijnheilig Me vader was zo lief om me voor te schieten Cool
Dus die meneer bij het 'starthok' gaf aan dat ik nog 5 seconden had en drukte me horloge aan en ik kon gaan Pling Melano ging een beetje alle kanten op omdat het een groot open veld was maar hindernis 1 ging goed. Bij hindernis 2 moest je wel een beetje raar sturen. Helemaal van het 'normale' pad af maar alles ging goed. Daarna de omgevallen boom OK dan! Toen kwam de picknickplaats een 3 dubbel en de laatste hindernis ervan ging omlaag.. Ik kom kwam super uit maar ik moet wel zeggen dat ik voelde dat ze bij de laatste wel een beetje aan het twijfelen was. Toen een hindernis met zadels aan het uiteinde Tong uitsteken Is zo leuk als ze voor je fluiten en dan gaat iedereen aan kant Schijnheilig daarna dus hindernis 6. Je moest das erg raar aanrijden en ik wou een beetje naar links maar stonden daar mensen Verward Okee maar gelukkig ging alles goed en ben daarna naar hindernis 6B gegaan door een smal paadje. Ging gelukkig goed en ze voelde super aan. Daarna weer een dubbel. Naast dat grote huisgeval. Ging ook goed OK dan! Stukje rechtdoor moest je toen crossen en ik was toen bijna vergeten om naar links te gaan Bloos! Maar geukkig zag ik nog snel het gele bordje van L pony's met een pijl naar links. Fjoei Daarna weer een dubbel en die ging ook goed. Toen had ik een lang stuk om te galloperen en ik zag al dat ik iets aan de snele kant was dus ik kon mooi rustig aan doen. Ik zag de brug al in de verte en ik was echt van plan om het te gaan proberen. Begint Melano opeens te hoesten onder het galloperen Verward Oke dacht ik en ik had besloten om toch maar het alternatief te nemen.. Schijnheilig Een wit hekje en het ging goed. Toen in volle galop naar de waterbak waar ik eerst nog een hindernis moest springen. Het water mocht ik erin lopen en Melano bleef wel heel eventjes staan maar ging daarna meteen het water in. Ik wou proberen of ze wou galloperen maar ze bleef mooi in draf Tong uitsteken Daarna de uitsprong ze aarzelde een beetje maar ze ging toch wel. Daarna moest je meteen de heuvel op om die hindernis te springen op de foto van mij. Ik had totaal geen vaart en Melano was nog zo onder de indruk van het water dat ze maar weigerde Clown Opnieuw aangereden en toen ging ze wel *zie de foto Haha! Tong uitsteken * Ik kon toen mooi even op mijn horloge kijken en de tijd zat wel goed en kon mooi doorrijden naar de strobalen hindernis. De laatste hindernis was ook erg leuk met allemaal torens en de finish was alweer in zicht OK dan! Precies toen ik over de finisch ging hoorde ik *piep piep piep piep*. De tijd was voorbij en de omroeper zei al Amy je hebt de ideale tijd gehaald. Nou was dat is even leuk *LOL* OK dan! Snel afgestapt en het zadel afgedaan. 10 minuten later was ik bij de DA en ze had een hartslag van 52. De dierenarts zei dat ze een goeie conditie had Cool De uitslag hing er pas veel later maar er waren teveel goeie mensen daar in Brabant Tong uitsteken Ik was uiteindelijk 10e geworden. 11 mensen waren er foutloos van de 20. Ik was zeer tevreden over me eerste cross van dit jaar weer en heb de smaak weer helemaal te pakken Party!! Wat geeft dat een kick zeg Tong uitsteken Cool

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:40

he super toch Amy! gave foto's trouwens!