Marocje schreef:Ik vind het ergens wel grappig, want deze vraag heb ik vaak gehad bij wat ik in een man zocht.. en of ik uiterlijk belangrijk vond.
Mijn antwoord: uitstraling vind ik belangrijk. En das voor iedereen anders. Maar op jou moet die uitstraling werken, als je dat mist, wordt het niks.
En ja, zo zie ik dat ook met paarden. Je weet vaak in 1 oogopslag of iets gaat werken of niet. Je moet die klik voelen.
Bij dit paard voel je dat, maar toch is er iets wat je tegenhoudt. Of dat nu die uitstraling is, of toch ‘de angst’?
Ik zou lekker verder kijken. Blijft dit paard door je hoofd spoken, heb je ook je antwoord.
Helemaal mee eens
Uiteindelijk is uiterlijk maar bijzaak, de klik en t karakter is veel belangrijk. Maar als je nu twijfelt en je nu al van mezelf weet dat straks bij een kleine tegenslag je al denkt: zie je wel, ik had hem nooit moeten kopen. Dan zou ik het niet doen.
Maar laten we wel wezen, in partner keus en met dieren hebben we vaak een plaatje voor ogen en voelen we vaak liefde voor iets of iemand wat niet in dat plaatje past:)
Laat je weten wat je keus word?