Maatvoering Muck boot, of andere winter laars?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Re: Maatvoering Muck boot, of andere winter laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:35

Ik loop het hele jaar door op de artic sport, ook hier in Spanje waar het nu 23 graden is, voor het eerst heb ik het korte model genomen maar dat doe ik niet meer, er komt teveel zooi binnen. Jammer is wel dat ik ze echt niet mooi vind ( het was zelfs zo dat iemand hier tegen me zei dat ik wel echt heel erg lelijke laarzen aan had......en hij heeft wel een beetje gelijk) maar ik heb nog geen enkel paar laarzen gehad die net zo fijn lopen en ik heb de afgelopen 30 jaar alle merken geprobeerd. De enige die ik nu nog kan proberen zijn Wolky's, iemand daar ervaring mee?

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 16:45

Eef_Bam schreef:
meniekske schreef:
Ik heb op dit moment de Muck Boot Arctic Sport II Mid en de Muck Boot Arctic Weekend Zwart op het oog. Hebben jullie daar ervaring mee? :o

Ik heb beide gehad. De artic weekend is fijn als je vaak even snel de laarzen aan en uit wil doen omdat die iets losser zitten bij de kuit. Nadeel is wel dat daar dus ook wel strotjes en hooitjes in komen als je aan het voeren bent. De sport sluit beter aan en heeft iets beter profiel heb ik het idee? Loop daar nu mee op het ijs ook en geven goed grip.

Dank je wel voor je reactie. Als ik het zo lees zou dan de sport een beter idee zijn voor oa het lopen in de sneeuw.
Ik zal er nog eens goed over nadenken, want het is toch wel even een uitgave, maar jah als je ze eenmaal hebt en ze bevallen, dan ben je die uitgave snel weer vergeten.
Helaas ben ik nu te laat met bestellen, want dan had ik ze vrijdag met die vele regen kunnen gebruiken, maar voor een volgende keer toch maar eens goed over nadenken.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 18:28

Als je in noord Holland had gewoond en maat 39 nodig had heb ik een paar arctic sport te koop *\%/*

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 18:32

Helaas is Zeeland net de andere kant op, en heb ik maat 37. Ik twijfel gewoon nog even verder. :o

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 08:30

Ik heb net de Artic ice tall gekocht, in maat 39/40
Er was geen 39…. Ik heb Deniro 39 en Ariat 39 , soms 40. Deze passen prima

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 15:24

Als het goed is worden vanavond mijn nieuwe Muck Boots bezorgd *\o/*

Ik wilde graag de Colt Ryder, die kon ik al heel lang niet meer vinden bij een Nederlandse leverancier of site. De Engelse site heeft ze wel, maar de verzend- en invoerkosten kunnen dan erg oplopen.
Nu toevallig gevonden bij de V&D online :D

Ik loop nu een jaar of 6-7 met mijn oude Ryders, ieder najaar-winter, en daarbuiten als er gewoon veel modder is en voor uitmesten. Eentje heeft nu zoveel barsten/scheurtjes dat ik iedere keer een natte sok heb, maar nog steeds is het warmer dan gewone laarzen.

Om te rijden zijn ze lomp, maar zeker voor buiten gaat het prima. En als je er niet op gaat, maar lang in een natte bak loopt.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 12:53

Vandaag koude voeten gekregen in mn mucks.
Ik denk toch iets “ zweet”, had iets klamme sokken en ook de inlegzolen van de mucks waren heel licht klammig.. hoop althans niet dat er ergens wat doorheen is gedaan, qua sneeuw..