Horse Adds: Overname na faillissement

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 11:26

Misschien kan een mod de titel aanpassen?
Met het woordt failliet in de titel schrikt het toch af..terwijl het dus niet zo is :o

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:27

Nibbit schreef:
Misschien kan een mod de titel aanpassen?
Met het woordt failliet in de titel schrikt het toch af..terwijl het dus niet zo is :o

Ik kreeg inderdaad onterecht twijfels.. terwijl hun balancer er qua kosten/verhoudingen voor mij mooi uitziet. En zij zijn naast Horseflex de enige met magnesiumchelaat ipv enkel citraat.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:59

Moderatoropmerking:
Wij hebben ervoor gekozen om de titel met daarin het woord “faillissement” bewust te laten staan, omdat er daadwerkelijk een faillissement van de onderneming heeft plaatsgevonden. Dat er inmiddels een doorstart is gemaakt, verandert niets aan het feit dat dit faillissement een feitelijke en relevante gebeurtenis is in de geschiedenis van de onderneming.

Voor de volledigheid en transparantie vinden wij het belangrijk dat deze informatie zichtbaar en correct blijft. Een doorstart betekent dat (een deel van) de activiteiten opnieuw wordt voortgezet, maar het oorspronkelijke faillissement blijft een afzonderlijke juridische en feitelijke gebeurtenis. Daarom blijft de vermelding in de titel gehandhaafd.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 13:24

Grit schreef:
Ik hoop van wel, ik heb gisteren daar wat besteld en zie nu dit topic.

En vandaag bezorgd, dus +:)+

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 19:36

Grit schreef:
Grit schreef:
Ik hoop van wel, ik heb gisteren daar wat besteld en zie nu dit topic.

En vandaag bezorgd, dus +:)+

Hier ook bezorgt :)