Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Furst schreef:Die vaste prijzen bij de EJ komen helaas niet vanuit de EJ zelf, maar vanuit de merken die dat eisen. Een winkel als EJ die elke week of elke twee weken een korting doet, tja.. Voornamelijk Ariat en Horseware waren daarin best moeilijke merken want hun prijzen vonden zij het product ook waard (wat ik dus gehoord heb toen ik er nog werkte)
Lithya schreef:janderegelaa schreef:Ze zijn daar nu wel uit. Ze hebben nu een cheap ass sieradenlijn webshop.
https://jadel.nl/pages/over-ons
Van EJ naar dit lijkt mij kwalitatief best een stap terug.
Jammer dat divoza zo achteruit is gehold. Was voorheen echt een mooie winkel om rond te lopen. Zeker op de oude lokatie. Dat ze nog wisten wat er allemaal in de winkel was. De nieuwe lokatie vond ik al wat meer uitgekleed.
germie schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 jaar amper nog iets gekocht heb voor paarden. Ik heb alles al. En met de stijgende prijzen doe ik ook niet aan 'voor de lol' aankopen meer. als meer mensen dat doen, dan ziet de hele branche dat terug, niet alleen Divoza, maar ook EJ. Het kan zijn dat er nog steeds meer omzet gedraaid wordt, maar dat de winst lager wordt.
Sowieso lijken de tentenkamp-echte-aanbiedingen al minstens 5 jaar 'op'.
Coentjuh schreef:Haha ja hier ook. Toevallig moest ik daar vanmorgen aan denken. Op een gegeven moment heb je alles en zolang er niets kapot gaat, doe je jaren met spullen. Zo heb ik nog een halsterset (en bijpassend fleecevest voor mezelf) uit 2006.
Momenteel koop ik alleen voer, kruiden, verzorgings-/onderhoudproducten en als er een keer iets kapot is ofzo.
Nog geen nieuws over mijn online bestelling van Divoza helaas.
Coentjuh schreef:Haha ja hier ook. Toevallig moest ik daar vanmorgen aan denken. Op een gegeven moment heb je alles en zolang er niets kapot gaat, doe je jaren met spullen. Zo heb ik nog een halsterset (en bijpassend fleecevest voor mezelf) uit 2006.
Momenteel koop ik alleen voer, kruiden, verzorgings-/onderhoudproducten en als er een keer iets kapot is ofzo.
Nog geen nieuws over mijn online bestelling van Divoza helaas.
Desi_2409 schreef:Hoe zit het met de zadelmaker dan? in Leek. Ik ben daar erg goed geholpen. Het kiefferzadel van mijn dochter had een gescheurde boom/kopijzer? weet niet meer precies, het is zeker 7 jaar geleden, maar zij hebben toen zelf met Kieffer gecommuniceerd en kde kosten voor de reparatie (nieuwe boom) werden door Kieffer vergoed. En ik had dat zadel niet bij hen gekocht.