Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorine92 schreef:Ik struikelde al over dat gedeelte waarin je ging bijrijden, de eigenaresse aangaf dat hij zo heerlijk te rijden was, of je niet kon blijven, maar dan wel moeten dokken.
Beetje omgekeerde wereld.
Vind het helemaal een vreemd verhaal en zou heel hard rennen als ik jou was. Ze moet blij zijn met een betrouwbare bijrijdster en of jij wel of niet een paard gaat kopen en of jij dat wel of niet met haar deelt, is none of haar f business totdat jij vindt dat het tijd is om dat met haar te delen. Lijkt wel of ze je nu klein wil houden en macht wil uitoefenen. Super kinderachtig.
En dan dat stuk "zij plant een jong paard te kopen en dan moet er wel iemand zijn voor haar oude paard." Whut? Dus jij bent haar (nota bene BETALENDE) slaaf en bent ook nu en in de toekomst verplicht om haar tijdsmanagement- en paardenoverschotproblemen op te lossen?
Die is niet helemaal honderd hoor
Temeraire schreef:Wat ik niet helemaal snap uit je verhaal: eerst was ze heel blij met hoe je hem reedt, en later kwamen er toch klachten? Begrijp ik dat zo goed?
Snap dat dit vervelend voor je is.
Heb je al gezegd dat je niks over de aankoop van het paard had verteld omdat je niet van plan was te stoppen met bijrijden en geen onnodige onrust wilde veroorzaken? Zo niet dan zou ik dat wel nog laten weten. En niet teveel excuses maken want je doet verder toch niks verkeerd. Hooguit een ja ik had het kunnen zeggen maar meer niet. Anders bevestig je alleen maar dat ze gelijk heeft in haar emotionele reactie.
Verder klinkt het als veel gedoe en zou ik wel overwegen om te stoppen.
Aan de andere kant rekent ze blijkbaar wel op je, en heeft ze misschien vooral uit schrik gereageerd. Als ze vanaf nu weer normaler kan communiceren dan kan je het misschien nog een kans geven.
Gini schreef:Inderdaad, 11k is een mooi aankoopbudget. Je zou de vraag andersom kunnen stellen: waarom zou je blijven bijrijden?