Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Wel gek dat de merrie geen supplement meer krijgt. 3 weken geleden kreeg ze wel nog toch? Je zou denken dat dan je emmertje nog niet leeg is. Ik ben het ermee eens dat het proberen eens een keer ophoudt natuurlijk, maar er is nu maar zo kort "geprobeerd" dat er tot nu toe alleen bewezen is dat het met supplement rustig was.
Maar goed, ik denk dat de merrie-eigenaren je ruin weg willen hebben en dan sta je schaakmat. Dergelijke issues los je helaas niet alleen op.
jolmer20 schreef:ikke schreef:Ja, daar is zomaar dikke kans op.
Bedenk ook dat als het niks met hormonen te maken heeft, hormonen ook weinig zullen doen.
Het is zeer waarschijnlijk een kunstje wat ie geleerd heeft en dan is de kans klein dat je het met middeltjes oplost…..
Maar merrie is nu wel weer hengstig. Dus dit heeft wel met hormonen te maken. Het is alleen lastig dat ik hem wat geef en de merrie krijgt nu op het moment niks.
@pol013: hier hebben ze ook eerst een aantal weken naast elkaar gestaan. Toen 0 reactie op elkaar gehad, tot ze samen kwamen te staan. Eerst werd merrie 1 hengstig, gelukkig maar een paar dagen. Dus weer proberen, toen merrie 2 die hengstig werd, weer uit elkaar en die hengstigheid duurde 2 weken. Toen toch samen gezet, laten gaan en toen was het op een gegeven moment over.
Het is 1,5 week goed gegaan en nu is merrie 1 weer hengstig.
Mijn ruin heeft nu ook het benenbijten ontdekt, dus steeds als merrie 2 eruit is, begint het vervelen.. dit duurt 2 minuten en dan is het weer rustig.
Maar vervelend is het wel, zeker omdat merrie 3 nog ingeschaard moet worden..