Is oké.
Is nu duidelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Een 12jarige kan juridisch gezien geen bindende koop sluiten. Een boer waar ik vroeger stond had een Shetlander verkocht aan een paar kinderen. Die hadden hem gestald in een leegstaande woning. Toen de ouders erachter kwamen moest de boer de pony terugnemen en het geld teruggeven.Als ts tegen alle raadgevingen in toch deze pony wil kopen, dan zal ze haar ouders moeten inschakelen voor medewerking. Ook in het geval dat ze zelf het geld heeft.
Dreamboy schreef:anjali schreef:Een 12jarige kan juridisch gezien geen bindende koop sluiten. Een boer waar ik vroeger stond had een Shetlander verkocht aan een paar kinderen. Die hadden hem gestald in een leegstaande woning. Toen de ouders erachter kwamen moest de boer de pony terugnemen en het geld teruggeven.Als ts tegen alle raadgevingen in toch deze pony wil kopen, dan zal ze haar ouders moeten inschakelen voor medewerking. Ook in het geval dat ze zelf het geld heeft.
Mag toch hopen dat de verkoper dat zelf ook wel begrijpt en de pony niet zomaar mee geeft aan een 12 jarige. Bovendien, ervan uit gaande dat ts niet naast de verkoper woont, zal er toch op z'n minst een volwassene mee moeten met een auto en trailer.
Petpa schreef:Dreamboy schreef:
Een 12jarige kan juridisch gezien geen bindende koop sluiten. Een boer waar ik vroeger stond had een Shetlander verkocht aan een paar kinderen. Die hadden hem gestald in een leegstaande woning. Toen de ouders erachter kwamen moest de boer de pony terugnemen en het geld teruggeven.Als ts tegen alle raadgevingen in toch deze pony wil kopen, dan zal ze haar ouders moeten inschakelen voor medewerking. Ook in het geval dat ze zelf het geld heeft.
Mag toch hopen dat de verkoper dat zelf ook wel begrijpt en de pony niet zomaar mee geeft aan een 12 jarige. Bovendien, ervan uit gaande dat ts niet naast de verkoper woont, zal er toch op z'n minst een volwassene mee moeten met een auto en trailer.
Dreamboy schreef:Dan mag je helemaal hopen dat de verkoper zijn gezonde verstand gebruikt en eerst de ouders contact op laat nemen voor toestemming.
Ayasha schreef:Dreamboy schreef:Dan mag je helemaal hopen dat de verkoper zijn gezonde verstand gebruikt en eerst de ouders contact op laat nemen voor toestemming.
Mwah als je eentje met spat en duidelijke uitingen van pijn nog voor 900 euro verkoopt aan iemand die wil rijden verdien je alle miserie die je jezelf op de hals haalt.
anjali schreef:Is het niet zo dat spat na enige tijd vastgroeit en dat het paard dan niet meer kreupel is? Dat is mij verteld- zelf geen ervaring met deze aandoening.