Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Wij rijden met westernzadels. Voor de New Forest toen gelukkig een fijn zadel gevonden en voor de quarters is dat een stukje makkelijker normaal gesproken.
Maar vroeger zeiden ze altijd; een westernzadel past altijd, dus krijg je dit
[ Afbeelding ]
Uiteraard een grapje.
maralyn schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb een Irish sport horse van 1.55.
Staat 1.61 op papier. Nou echt niet.twee maal nagemeten.
maralyn schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb een Irish sport horse van 1.55.
Staat 1.61 op papier. Nou echt niet.twee maal nagemeten.
SusanH schreef:Wat een leuke pony's komen er voorbij. Wat ik zo fijn vind aan ook ponyrijden, ik reed altijd al pony's. Door mijn partner ben ik op de paarden gekomen omdat hij een paard had en we daar samen mee zijn gaan rijden. Ik vond dat in het begin erg wennen. Toen ik heel angstig ben geworden door een val mocht ik een tijdje een E pony bij rijden om weer vertrouwen te krijgen. Dat voelde meteen vertrouwd. Daar deed ik alles mee, zelfs weer springen. Rond dezelfde tijd vonden we een E pony voor onze dochter die toen 10 jaar was. Daar heb ik zeker in het begin vrij vaak op gereden want ook al was hij 21 hij kon behoorlijk wakker zijn zeker in de wintermaanden. Hoe maf hij ook deed op hem vond ik niks eng. Op onze grote kwpn'er voelt zoiets toch heel anders. En gisteren ben ik van die grote af gevallen. In de middag op de Haflinger gestapt en dat is ondanks dat hij nog niet lang onder het zadel is zo heerlijk. Het voelt gewoon safe en stabiel. Ik ben toch meer een pony ruiter.