bulck schreef:Ik ben het niet oneens met de Moderator. Maar het beginsel van dit topic staat of valt gewoon wel met het eigendomsrecht en effectief de familiale sfeer.
Advies geven of aannames maken, wat hier dan evengoed gebeurt door TS aan te zetten het paard achter de rug om en zonder medeweten van de ouders te verplaatsen is minstens zo verkeerd. Het is vooral daar waar ik op reageer.
Los van dat we het allemaal eens zijn dat het voor het paard allicht beter is dat er gezelschap komt.
En anonimiteit mag geen voorwendsel zijn om onwaarheden te verkopen of zich daar achter te verschuilen. Ik hoef van niemand het priveleven te weten, maar als er een topic gestart wordt moet de authenticiteit er wel zijn en dat is ook een fact-check die bokt zou moeten voeren. Dit kan door jonge puberende bokkers ook gelezen worden en als waarheid overgenomen als ze dan een conflict hebben met de ouders en dat kan de bedoeling niet zijn.
Als TS niet kan bevestigen effectief de eigenaresse te zijn, dan moet zo'n topic op slot, want dan werk je effectief alleen aannames in de hand en dus ook foutieve handelingen. We spreken hier over een paard, een lopende rekening met heel wat verantwoordelijkheden en een jonge inwonende dochter. Niet over wat kledij of een tennisraket of een volledig zelfstandige vrouw.
Bokt hoeft en kan ook niet checken of iemand de waarheid verteld.(iets met privacy..) Bokt controleerd alleen of mensen zich aan de bokt regels houden. Of mensen geen aannames doen, privé zaken online zetten of anderen persoonlijk in discrediet brengen. TS heeft zich netjes aan de regels gehouden, dat kan helaas niet over iedereen gezegd worden...