Celebi schreef:Dan passen ze gewoon niet helaas. Je moet daar, met wat moeite, gewoon je vinger tussen kunnen steken en dus het plastic wat kunnen bewegen. Je ziet het ook van voor dat de schoenen al enorm breed staan van boven. Dit is gewoon niet de maat/model wat je paard past.
Helemaal mee eens tijdens het pasconsult moest er ook al een langere front strap op.
Maar daar dacht hoofwear anders over ik had gewoon goed passende schoenen mee gekregen en terwijl ik daar bij het consult al de tip kreeg pony met zn gewicht in de schoen te laten gaan staan want dan gleed de schoen aan….heb nog wel meer dingen gehoord waarvan ik dacht serieus?
Ik dacht ik doe het gelijk goed en laadt pony in en ga voor een pasconsult omdat je dan ook een pasgarantie hebt maar alleen mn voor schoenen heb ik mogen retourneren en achter schoenen kon ik het mee bekijken die liggen hier nog nieuw te zijn dus was en een dag kwijt aan tijd door het reizen,mn trailer huur,pasconsult en achter schoenen met antislip zootljes en nog heb ik niets