Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Vandaag wou ik weer gaan rijden, prachtig weer, helderblauwe lucht, graad of 20 in de zon. Helemaal omgekleed, alle spullen klaar gelegd. Pak ik Mercy, flink zwelling op de borst van de enting. Geen koorts, wel wat pijnlijk. Dus maar niet gaan rijden, alleen geborsteld en laten grazen.
Tinka schreef:Vandaag wou ik weer gaan rijden, prachtig weer, helderblauwe lucht, graad of 20 in de zon. Helemaal omgekleed, alle spullen klaar gelegd. Pak ik Mercy, flink zwelling op de borst van de enting. Geen koorts, wel wat pijnlijk. Dus maar niet gaan rijden, alleen geborsteld en laten grazen.
Furst schreef:Hier heb ik grondwerk gedaan en dat ging niet helemaal lekker. M’n paard trok zich los en dat is nu toch wel al 2-3 keer gebeurd… morgen heb ik een rijles gepland en afgelopen donderdag heb ik voor t eerst in maanden weer opgestapt. Nouja, mijn angststoornis en hoofd zorgen er voor dat ik denk dat dag voorval vandaag een slecht teken is voor morgen
Tinka schreef:De zadelverkoper gaf juist aan dat dit zadel wel ideaal is zowel voor mij als mijn paard.
Er zijn hier trouwens helemaal geen zadelfitters.
Achterom schreef:Je knieën steken voor het zweetblad uit en je zit op de lepel omdat je in stoelzit zit. Daarmee creëer je extra druk achterop de rug.
Kort gezegd: het is te kort voor jou met je lange benen.