2 jarig hengstje bijt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: 2 jarig hengstje bijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 14:42

Je hebt gelijk hoor DP :)

PeanutGuapa

Re: 2 jarig hengstje bijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 15:11

Maar ik wil hem ook laten castreren alleen pas als hij iets ouders is

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:23

PeanutGuapa schreef:
En ik ga nu niet heel de tijd meer op alle berichtjes in want ik heb genoeg informatie gehad en ik ga hem nu gewoon lekker veel in de wei laten en niet teveel met hem doen want daar is hij nog gewoon te jong voor denk ik want ik dacht omdat hij best wel veel energie had dat ik langer kon wandelen maar daar is hij nog te jong voor

Succes TS! Mocht je nog ergens tegen aanlopen, stuur me gerust een pbtje. Hier ervaring genoeg met hengsten.

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 15:30

Jessix schreef:
PeanutGuapa schreef:
En ik ga nu niet heel de tijd meer op alle berichtjes in want ik heb genoeg informatie gehad en ik ga hem nu gewoon lekker veel in de wei laten en niet teveel met hem doen want daar is hij nog gewoon te jong voor denk ik want ik dacht omdat hij best wel veel energie had dat ik langer kon wandelen maar daar is hij nog te jong voor

Succes TS! Mocht je nog ergens tegen aanlopen, stuur me gerust een pbtje. Hier ervaring genoeg met hengsten.

Bedankt en als ik ergens mee zit zal ik je een pbtje sturen

grace1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:35

Wij hebben de hengstjes en hengsten nooit geslagen.
Hadden een harde werkborstel bij ons en die hielden we voor hem als ze wilden bijten waardoor dit onprettig aanvoelde. Het gedrag doofde dan vanzelf uit.
Maar het kan ook te maken hebben met respect voor je persoonlijke ruimte. Dan zou je het weer met grondwerk kunnen oplossen.

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 15:41

grace1989 schreef:
Wij hebben de hengstjes en hengsten nooit geslagen.
Hadden een harde werkborstel bij ons en die hielden we voor hem als ze wilden bijten waardoor dit onprettig aanvoelde. Het gedrag doofde dan vanzelf uit.
Maar het kan ook te maken hebben met respect voor je persoonlijke ruimte. Dan zou je het weer met grondwerk kunnen oplossen.

Ja dat is ook een goede want ik wil het ook liever op een andere manier oplossen zonder te slaan maar nu is het niet nodig omdat hij niet bijt maar als hij nog een keer bijt dan weet ik wat ik moet doen