Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeanutGuapa schreef:En ik ga nu niet heel de tijd meer op alle berichtjes in want ik heb genoeg informatie gehad en ik ga hem nu gewoon lekker veel in de wei laten en niet teveel met hem doen want daar is hij nog gewoon te jong voor denk ik want ik dacht omdat hij best wel veel energie had dat ik langer kon wandelen maar daar is hij nog te jong voor
Jessix schreef:PeanutGuapa schreef:En ik ga nu niet heel de tijd meer op alle berichtjes in want ik heb genoeg informatie gehad en ik ga hem nu gewoon lekker veel in de wei laten en niet teveel met hem doen want daar is hij nog gewoon te jong voor denk ik want ik dacht omdat hij best wel veel energie had dat ik langer kon wandelen maar daar is hij nog te jong voor
Succes TS! Mocht je nog ergens tegen aanlopen, stuur me gerust een pbtje. Hier ervaring genoeg met hengsten.
grace1989 schreef:Wij hebben de hengstjes en hengsten nooit geslagen.
Hadden een harde werkborstel bij ons en die hielden we voor hem als ze wilden bijten waardoor dit onprettig aanvoelde. Het gedrag doofde dan vanzelf uit.
Maar het kan ook te maken hebben met respect voor je persoonlijke ruimte. Dan zou je het weer met grondwerk kunnen oplossen.