Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:Heeft een van jullie ervaring met het schoonmaken van een airjacket? Hij kan natuurlijk niet worden gewassen in de machine, maar misschien wel (deels) in een sopje? Gaat vooral om zweetlucht (bij de oksels dus).
Celebi schreef:Ik heb ook de evolution. Wel een maatje te groot denk ik. Zat net een beetje tussen twee maten in dus dacht dan neem ik de grote want dat ding kun je aansnoeren. Bleek dat alleen de onderkant verstelbaar is. Dus de onderkant zit enorm goed strak, maar de bovenkant is wat aan de losse kant. Met een dikke winterjas perfect, maar met een zomers shirtje wel een beetje aan de ruime kant. Gelukkig is dat niet erg zeiden ze bij Hit Air, zolang de onderkant waar het patroon zit maar stevig zit zodat het vest goed geactiveerd kan worden. Vervolgens blaast ie toch enorm op en ben ik als het goed is die extra ruimte kwijt als ik zou vallen.
Maar dat is misschien iets om even in de gaten te houden met de maattabel.
Zertab schreef:Misschien een domme vraag.. maar er staat dat je de hit air na gebruik altijd op de kledinghanger moet ophangen op een droge plek. Zit er ook een maximum temperatuur aan qua hitte en kou om hem te bewaren? En dan met name natuurlijk het C02 patroon
Vraag me af of ik hem dus op mijn slaapkamer in de kast kan hangen. Daar kan het qua temperatuur wel variëren van 0 graden tot 30.. slaap onder plat dak...
En ik lees dat je hem niet bezweet mag achterlaten. Wat doen jullie met een bezweet jacket? Schoonmaken met water of gewoon laten drogen in de schaduw?
Zweten houd je niet echt tegen