Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseball6 schreef:Miran schreef:TS, tot hoe laat is je eigen les? Hoe gaat dat met de paarden waarvan alleen de ruiter wisselt, zitten die er eerder op dan degene op jouw lespaard?
Mijn les is op het momend van half 6 tot half 7
Als de avondklok er af is rijd ik weer van half 7 tot half acht
Sclimpre schreef:Horseball6 schreef:
TS, tot hoe laat is je eigen les? Hoe gaat dat met de paarden waarvan alleen de ruiter wisselt, zitten die er eerder op dan degene op jouw lespaard?
Mijn les is op het momend van half 6 tot half 7
Als de avondklok er af is rijd ik weer van half 7 tot half acht
Goof schreef:Ik snap de 5 pagina lange discussie niet zo.
De manege vindt het prima als mensen eigen dekjes gebruiken, TS doet daarin niets verkeerd en zorgt dat het paard op tijd klaar staat voor de les.
Punt.
Als die moeder klachten heeft moet ze dus bij de manege zijn en niet bij TS.
Simpel.
Onze meningen over de manege en de regels zijn totaal niet relevant.
DuoPenotti schreef:Maar wat had je dan voor antwoorden verwacht?
Deze moeder zegt er wat van, als jij op tijd bent kun je zeggen; bent u het er niet mee eens ga naar de lesgever.
Ben je te laat staat ze in alle recht om er wat van te zeggen.
Daarnaast krijg je meningen die vinden dat het niet paard vriendelijk is om snel te gaan wisselen ipv uitstappen.
Daar kun je wat mee doen of naast je neer leggen, dat is aan jou
Horseball6 schreef:[/quote]Ik stap uit rond keart over 6 dan ga ik 25 over 6 dekje wisselen
Poekkie schreef:Horseball6 schreef:Ik stap uit rond keart over 6 dan ga ik 25 over 6 dekje wisselen
Poekkie schreef:Horseball6 schreef:Ik stap uit rond keart over 6 dan ga ik 25 over 6 dekje wisselen
Als dat meisje om 30 over 6 op haar paard moet zitten, begrijp je toch dat ze de kriebels krijgen? Als mama zou ik ook elke keer komen klagen zo.
Je komt me vooral heel verwaand over en ik begrijp het punt om moeilijk te blijven doen niet, sorry.
Horseball6 schreef:fokfanaat schreef:die vriendin ook? dat haar moeder zich ermee bemoeid?
Die vriendin vind het geen probleem maar de moeder wel
agee schreef:Volgens mij schrijft TS dat de les van half 6 nog aan het uitstappen was. Dus nog niemand van de half 7 les zat op het paard. Tenminste, zo lees ik dat:
Quote van TS: Nu is dit heel vreemd en was de les ook nog niet eens begonnen die gene van voor de half 7 les waren nog aan het uitstappen dus ze redde die les prima