Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Ik ben bang dat dit een mega slecht topic is voor de bankrekeningenWe steken elkaar aan.
bliksemflits schreef:Ik ben ook nogsteeds op zoek naar een korte mouwen shirt voor bij de Rosewood, hoeft geen paardenmerk te zijn maar man oh man wat een onmogelijk kleur
Gaat om deze kleur, bijna alles is té roze:
[ [url=m/SdD3DS.jpg]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:bliksemflits schreef:Ik ben ook nogsteeds op zoek naar een korte mouwen shirt voor bij de Rosewood, hoeft geen paardenmerk te zijn maar man oh man wat een onmogelijk kleur
Gaat om deze kleur, bijna alles is té roze:
[ [url=m/SdD3DS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerlijk, bij moeilijke kleuren doe ik altijd gewoon een neutraal shirt. Dus donkerblauw, zwart, grijs oid. Past overal bij.
darkadia schreef:Hier recent ook wat kleding en dekjes samen op de foto gezet. Iets met tijd over
Felien_Kyra schreef:maar even benieuwd he, zoals in de winter heb ik bijvoorbeeld een donkergroene jas. Je hebt toch niet heel veel jassen die dan bij setjes passen?
Felien_Kyra schreef:maar even benieuwd he, zoals in de winter heb ik bijvoorbeeld een donkergroene jas. Je hebt toch niet heel veel jassen die dan bij setjes passen?