Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rina schreef:Nou doe mij die Mercedes maar elke dag boven die Renault. Ik weet wat voor motor erin ligt. Die is normaal niet kapot te krijgen. Simpel en effectief. Ja ok tis ook niet de meest zware, maar zoveel bergen hebben we in NL nou ook weer niet. En zover wilde de TS er nou ook weer niet mee gaan rijden.
Als ik z'n iets grotere broertje voor een nette prijs kon vinden, de 508 of 609, deed ik het gelijk.
Maar TS 1 tip, zet em echt een keer op de weegbrug, ben bang dat je echt niet veel laadvermogen over hebt.
Nee hoor geen last van vermogen te kort. En al helemaal in Nederland niet. Hellingen hebben we in Drenthe/Groningen niet, daar is het plat. Zo plat als het maar kan. En zoveel rijd ik niet met zon ding, als uberhaupt al.
Ballard_L schreef:Goede keuze TS! Wij hebben een 613d als camper en die Mercedessen krijg je niet kapot! En ook die van jou, die zie je zoveel rondrijden in bijv Marokko, die krijg je niet stuk en over vermogenverlies hoef je je ook echt geen zorgen te maken (zeker niet in NL!). Lekker rustig rijden en dan kom je overal![]()
Ik vraag me wel af of deze op B rijbewijs kan als je er twee paarden in stopt. Je zit al snel over de 3500kg. Anders misschien C1 halen? Dan zit je altijd safe
rina schreef:Ballard_L schreef:Goede keuze TS! Wij hebben een 613d als camper en die Mercedessen krijg je niet kapot! En ook die van jou, die zie je zoveel rondrijden in bijv Marokko, die krijg je niet stuk en over vermogenverlies hoef je je ook echt geen zorgen te maken (zeker niet in NL!). Lekker rustig rijden en dan kom je overal![]()
Ik vraag me wel af of deze op B rijbewijs kan als je er twee paarden in stopt. Je zit al snel over de 3500kg. Anders misschien C1 halen? Dan zit je altijd safe
Kan TS wel dr C1 gaan halen, maar dat helpt dr niet bij deze auto. Die is B en blijft B. Zomaar opschalen naar C is echt een kostenplaatje, en moet het voor het model ook nog kunnen. Veren, remmen enz enz enz moeten dan allemaal aangepast worden. Auto moet opnieuw gekeurd worden voor C. Dat is echt niet zomaar gedaan. En het is niet zo dat als je C hebt je met een B auto zomaar overbeladen mag zijn