dees_daan schreef:Een proefdag is voor beide kanten toch mooi om te kijken of het iets is? Ik heb nu 2x een proefdag gehad, 1x met de paarden waarbij ik zelf aangegeven heb dat ik het niet zag zitten dus dat ze beter verder konden gaan met de andere sollicitanten, en 1x in een hondenpension waarbij ze voor de andere persoon kozen. Bij de paarden werkte ik een halve dag, in het pension een hele dag, ik vond het echt niet erg dat er geen vergoeding tegenover stond. Juist een mooie manier om te kijken of je in het team denkt te passen, of je achter de manier van paarden houden staat, of het werk je ligt enz..
Je hebt ook zelf aangegeven dat je open stond voor een proefdag natuurlijk, dat het nu niks is geworden is balen maar er komt vast wel weer eens een vacature voorbij en misschien dat het dan wel lukt.
Als je ergens gaat werken onder contract is er ook gewoon nog proeftijd, die wel betaald is. Vind het echt raar dat er daarvoor dan ook een proefdag is, dat je op die dag keihard werkt en er dan niks voor krijgt
Je laat toch niet iemand voor nop al dat zware werk doen, kan er echt niet bij en vind het uitbuiting.
Wie weet waren ze wel niet eens opzoek maar zochten ze gewoon goedkoop iemand voor al die rotklussen die zijn blijven liggen.
De bakrand boenen hoort vast niet bij het dagelijkse werk.