Al wil ze ze groen verven, nog steeds haar keuze. Ik vind het echt wel mooi, lekker uniek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Al wil ze ze groen verven, nog steeds haar keuze. Ik vind het echt wel mooi, lekker uniek
Erg creatief. Beter dit dan weg gooien inderdaad, het kan altijd nog de prullenbak in.. En op marktplaats krijg je er echt zo goed als niets meer voor. (Spreek uit ervaring, kwam zelfs niemand op af)
Op de foto’s is het elastiek te zien wat toen in de laars is gemaakt.
_Evelien schreef:Leuk bedacht TS!Erg creatief. Beter dit dan weg gooien inderdaad, het kan altijd nog de prullenbak in.. En op marktplaats krijg je er echt zo goed als niets meer voor. (Spreek uit ervaring, kwam zelfs niemand op af)
Voor mij hetzelfde als hierboven! Ooit Petrie laarzen gekregen, maar ze zijn te smal. Toen wel elastiek tussen laten zetten door een goed bedrijf. Maar ze blijven nog wat smal.. Ik ga er nog even over nadenken wat ik ermee ga doen.
Edit* Heb net mijn laarzen weer eens gepakt, maar ik kom er moeilijk in aan de onderkant. Hier is zeker geen oplossing voor?Op de foto’s is het elastiek te zien wat toen in de laars is gemaakt.
[ [url=m/9ZrXNL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/11t98S.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:de elastiek zit meer aan de achterkant._Evelien schreef:Leuk bedacht TS!Erg creatief. Beter dit dan weg gooien inderdaad, het kan altijd nog de prullenbak in.. En op marktplaats krijg je er echt zo goed als niets meer voor. (Spreek uit ervaring, kwam zelfs niemand op af)
Voor mij hetzelfde als hierboven! Ooit Petrie laarzen gekregen, maar ze zijn te smal. Toen wel elastiek tussen laten zetten door een goed bedrijf. Maar ze blijven nog wat smal.. Ik ga er nog even over nadenken wat ik ermee ga doen.
Edit* Heb net mijn laarzen weer eens gepakt, maar ik kom er moeilijk in aan de onderkant. Hier is zeker geen oplossing voor?Op de foto’s is het elastiek te zien wat toen in de laars is gemaakt.
[ [url=m/9ZrXNL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/11t98S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar waar jij al elastiek hebt zijn ze dus niet te nauw? Dan wordt het lastig ja.
Maar ik wilde ook absoluut geen elastiek zo aan de binnenkant, het zou je zadel misschien kunnen beschadigen. Veel te bang voor.
poes schreef:Haha straks rijden er veel meer zo rondje bent iets gestart zi germie
_Evelien schreef:Rechts kom ik wel in de laars, vrij makkelijk, alleen eruit is een dingetje. Lukt uiteindelijk wel. En links blijf ik hangen op dit punt wat zo ingezakt is:
[ [url=m/bz9hXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand tips om dat flexibeler of iets te maken? Zou mooi zijn als ik ze aan kon doen!
Ik vind het wel tof
En je kan mooi matchen met de rest van je setje
_Evelien schreef:Rechts kom ik wel in de laars, vrij makkelijk, alleen eruit is een dingetje. Lukt uiteindelijk wel. En links blijf ik hangen op dit punt wat zo ingezakt is:
[ [url=m/bz9hXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand tips om dat flexibeler of iets te maken? Zou mooi zijn als ik ze aan kon doen!