Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silly1972 schreef:Voetmaten zijn gelijk aan je eigen maten?
kaylee schreef:Silly1972 schreef:Voetmaten zijn gelijk aan je eigen maten?
Ik zit altijd tussen maat 40 en 41. Heb 41 besteld en ik heb wel een stukje over. Maar zit niet storend en met dikke sokken aankomende winter is dat alleen maar makkelijker. Ik heb net iets dikkere kuiten dan de laarzen, maar door de veters mooi op te lossen.
Edit: heb contact met epplejeck gehad over de veters. Ze hebben een partij gehad zonder, en de veters worden later nageleverd. Dus dat is netjes opgelost!
Zazoe_ schreef:Mijn extra paar vetertjes is er in de winkel afgenomen. Op zich niet zo erg, maar ik zou graag de blauwe veters gebruiken in mijn cognac laarzen. PM naar de klantendienst gedaan, en binnen enkele weekjes mag ik ze verwachten in de busDus ik vermoed dat ze ook maar binnen enkele weken ook los te koop zullen zijn, aangezien EJ ze dan maar binnen heeft vanuit de leverancier.
Knabbel1070 schreef:Zazoe_ schreef:Mijn extra paar vetertjes is er in de winkel afgenomen. Op zich niet zo erg, maar ik zou graag de blauwe veters gebruiken in mijn cognac laarzen. PM naar de klantendienst gedaan, en binnen enkele weekjes mag ik ze verwachten in de busDus ik vermoed dat ze ook maar binnen enkele weken ook los te koop zullen zijn, aangezien EJ ze dan maar binnen heeft vanuit de leverancier.
Bij mij zitten er 2x zwart en 1x blauw bij inplaats van 1x blauw 1x zwart en 1x roze. Zouden ze mij ook de rozen opsturen denk je of is het de moeite niet waard om temailen ofz?
Strawberry2 schreef:Ik heb normaal schoenmaat 41/42, en met deze laarzen maat 40 en heb nog ruimte over!
Calice schreef:Kaitlyn schreef:Ik vind het zo jammer dat de deze niet in het blauw hebben!
Ze hebben nog wel een ander en nieuw type laars, en die zijn wel blauw.
Vanavond mijn laarzen even getest met rijden, zelfs nog miezer gehad. Ze piepte niet bij mijn wintec.
En zitten erg lekker.
HopeDreamer schreef:Strawberry2 schreef:Ik heb normaal schoenmaat 41/42, en met deze laarzen maat 40 en heb nog ruimte over!
Bedankt! Qua kuitmaat en hoogtemaat is de maat 41 net te groot (die enkel nog in L en XL is) en van 40 is er nog wel S. Ik heb eerder laarzen van de EJ gehad die groot vielen, dus zit echt te twijfelen...
Weet iemand toevallig of je ze gewoon kan ruilen bij een EJ filiaal, mocht het niet passen?