Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-25 15:40

Phrono schreef:
Ja dat snap ik helemaal.. ik zat vandaag ook weer te kijken op de website van HGG. Zou er nog meer korting komen met black friday? O:)

Denk echt niet dat ze goedkoper zullen gaan worden dan die 300 euro van laatst. := Ik verwacht dat het 2025 model er langzaam uit gaat tot de voorraad op is en het nieuwe 2026 model is helaas significant duurder. -O- Ik heb die van mij nu al ruim 6 jaar.

Fid

Re: Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:56

ik weet dat Marja Effenberger nu zelf een overal aan het ontwerpen is waar je ook mee kan rijden. ze heeft hier een filmpje van op haar facebook gezet.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-25 16:23

Ik zag het op de socials. De meeste feedback ging over de snotjes aka siliconen. := Geloof dat de meeste rijoveralls zonder zijn. Hopelijk kan zij iets goedkopers maken wat dan toch de kwaliteit heeft van de dure rijoveralls of iig een betere prijs/kwaliteit verhouding.

Phrono

Re: Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 17:41

Ja dat filmpje zag ik ook idd. Ik wil ook absoluut geen siliconen. Ze was wel echt op zoek naar tips en ideeën dus wie weet laat ze ook wat maken zonder siliconen. Maar het triggerde wel weer om te kijken naar een overall. Jammer dat ik de korting van eerder gemist heb.