LillyMedley schreef:Je kan ook gewoon neerzetten n.o.t.k. Dan reageren ze echt alleen met serieuze interesse. Ik vind de prijs zeker niet slecht voor een jong paard zonder mankementen.
Er staat ook geen prijs bij!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dan komt het juiste baasje vast wel voorbij die de prijs voor haar over heeft die jij in gedachten hebt!
) in je hart verkoopt als je de rest van de advertentie netjes en concreet houd, dan laat je merken dat je wel heel serieus met de verkoop om gaat.
Foto's van haar gangen en wellicht een filmpje is al een stuk aantrekkelijker dan de foto's die momenteel bij de advertentie staan.
HorseTopShop schreef:Heel eerlijk... Niet iedereen vind jouw merrie een ontzettend mooie uitstraling hebben.Dat is heel persoonlijk.
En dat ze niet beleerd is onder het zadel, spannend met druk verkeer, gevoelig, onzeker, kan heftig reageren, etc. vind ik 2500 echt te duur. In principe is het gewoon een groen paard. 800 Euro is dan weer heel laag.
Als ik serieus interesse zou hebben, zou ik er maximaal 1500 voor willen geven. Maar dat is ook echt de max.
Gini schreef:Ik zou ook niet te snel zakken met de prijs. Zit je met de prijs aan de bovengrens van wat gangbaar is? Ja, waarschijnlijk wel. Maar niemand die hier reageert is echt op zoek naar een bont onbeleerd recreatiepaard, dan denk je rationeler en ga je al sneller iets te duur vinden. Het is echter gekend dat wanneer je echt naar iets op zoek bent, wanneer je echt iets wilt, dat het emotionele ook een rol gaat spelen. En emotie vertaalt zich in de portemonnee.
Nu is het natuurlijk wel afwachten hoe gewild een paard zoals dit is, maar zakken kan altijd nog. Krijg je op dit moment ook reactie van oprecht geïnteresseerden?

Azmay schreef:Hoe lang staat ze al te koop?
Mensen willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang, maar met wat geduld vind je vast de juiste koper.
goed gedaan hoor!