Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LBLGypsyCobs schreef:Ik heb de centen er niet voor, heb een degelijke houten die ik elk jaar een BOVAG check laat ondergaan en zelf ook goed in de gaten hou.
pjotrg schreef:LBLGypsyCobs schreef:Ik heb de centen er niet voor, heb een degelijke houten die ik elk jaar een BOVAG check laat ondergaan en zelf ook goed in de gaten hou.
Attentie: de BOVAG check controleert alleen de veiligheid voor het gebruik op de weg van de trailer(remmee, banden, oplooprem, verlichting en zo).
Je moet expliciet vragen of ze ook de staat van bodem en wanden willen beoordelen.
pjotrg schreef:LBLGypsyCobs schreef:Ik heb de centen er niet voor, heb een degelijke houten die ik elk jaar een BOVAG check laat ondergaan en zelf ook goed in de gaten hou.
Attentie: de BOVAG check controleert alleen de veiligheid voor het gebruik op de weg van de trailer(remmee, banden, oplooprem, verlichting en zo).
Je moet expliciet vragen of ze ook de staat van bodem en wanden willen beoordelen.
Attentie: de BOVAG check controleert alleen de veiligheid voor het gebruik op de weg van de trailer(remmen, banden, oplooprem, verlichting en zo).

KimD schreef:Het moet kunnen ja.. tot iemand zonder E weer eens een ongeluk veroorzaakt omdat het moet kunnen.
Ik vind dat altijd zo onverantwoordelijk, met een lege aanhanger of een kleine aanhangertje kan ik nog wel begrijpen, maar een trailer met paard vind ik toch wel iets anders.
Jelle_Steur schreef:Ben er ook van bewust dat de meeste trailers gewoon een klep hebben van hout. Deze kunnen dus gewoon rotten als je dit niet goed in de gaten houdt. Onderstaand een voorbeeld van een mooie Bockmann trailer mét aluminium vloer en polyester opbouw maar dus wel met een houten klep. Omdat de kitnaden slecht waren is het vocht na verloop van tijd steeds verder in de plaat getrokken.
[ [url=m/3krOqn.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Was dat een recent model?
Ik snap best dat een grote trailer wat meer kost.. maar ik zou er dan maar geen kopen..