Pandora2 schreef:http://www.kiesdejuistesportbh.nl Echt top bh's en supergoede service !
Misschien is het al genoemd, heb niet alle reacties gelezen

De bh's die ze verkopen zijn goed, maar je mening over de service deel ik niet.
Heb al eens gehad dat ze een bh naar mijn oude adres gestuurd hadden, terwijl ik bij het bestellen echt mijn nieuwe heb opgegeven.
En wat ze me de laatste keer geflikt hebben, nee, dat is echt te belachelijk voor woorden.
Als klant gekleineerd aan de telefoon omdat ik de instructies op de website niet gevolgd zou hebben, terwijl ik die hele instructies niet in beeld gekregen heb bij mijn bestelling. Uiteindelijk gewoon 1,50 'handelingskosten' niet terugbetaald krijgen omdat de bh die ik besteld heb niet meer leverbaar is.
Volgens de wet koop op afstand heb je recht op retour van het complete bedrag als zij niet kunnen leveren wat je besteld, maar ja, ga om 50 euro maar eens een advocaat op hun dak sturen...
Nee, never nooit meer dat ik daar een bh koop en ik zal ze ook echt aan niemand aanbevelen

Ik heb inmiddels wel goede ervaringen met Sportbh.com en ik en fan van het merk Moving Comfort.
Ik heb daar nu een paar verschillende modellen van en ze zitten allemaal erg prettig met rijden en hardlopen.